Kisebbségi részesedés eladását fontolgatja a Capri-Sun
A svájci központú cégcsoport a hírek szerint több mint 500 millió dollárt szeretne bevonni.
A Capri-Sun Group gyümölcslé-gyártó a hírek szerint kisebbségi részesedés eladását fontolgatja a vállalatban. A Bloomberg szerint a svájci milliárdos Hans-Peter Wild tulajdonában álló cég pénzügyi tanácsadókkal folytat tárgyalásokat, hogy felmérje a potenciális befektetők érdeklődését.
A lap hozzátette, hogy az ügyet ismerő, neve elhallgatását kérő személyek szerint a Capri-Sun több mint 500 millió dollárt szeretne bevonni.
A Capri-Sun licenszével világszerte különböző partnerek rendelkeznek, köztük a Kraft Heinz az Egyesült Államokban.
A tasakos gyümölcslé-üzletág a bevételt a Capri-Sun North America licenszének és a hozzá tartozó operáció visszavásárlására kívánja fordítani, amelyek jelenleg a Kraft Heinz tulajdonában vannak – jelezte a Bloomberg forrásaira hivatkozva. A Bloomberg tudósítása szerint a tárgyalások folyamatban vannak, de nem biztos, hogy létrejön a megállapodás.
A zugi székhelyű vállalat éves külső árbevétele 1,4 milliárd dollár, honlapja szerint világszerte 24 gyártóüzemmel rendelkezik és mintegy 1000 alkalmazottat foglalkoztat.
A céget 1969-ben Wild édesapja indította, és ma már évente több mint hatmilliárd tasaknyi gyümölcslevet ad el több mint 100 országban.
Wild 2014-ig többségi részvényese volt a Wild Flavors vállalatnak, amely természetes aromákat gyárt az élelmiszeripar számára.
A Capri-Sun tavaly úgy döntött, hogy visszaveszi a tasakos italok értékesítését és forgalmazását Franciaországban, Monacóban, Nagy-Britanniában, Hollandiában, Belgiumban, Luxemburgban, Svédországban, Spanyolországban és Portugáliában, miután a Coca-Cola Europacific Partners (CCEP) céggel kötött megállapodást megszüntette.
Just Drinks
Kapcsolódó cikkeink
A Kraft Heinz korábbi vezetője lett a JDE Peet új vezérigazgatója
A holland tea- és kávégyártó JDE Peet’s a Kraft Heinz…
Tovább olvasom >Szupermarket üzletágának eladásáról tárgyal a Seven & I
Magántőkealapokat és másokat is megkeresett a japán Seven & I…
Tovább olvasom >A brit Urban Legendbe fektet a Mondelēz
Kisebbségi részesedést szerzett a Mondelēz International SnackFutures Ventures, a vállalat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >