Kisebbségi részesedés eladását fontolgatja a Capri-Sun
A svájci központú cégcsoport a hírek szerint több mint 500 millió dollárt szeretne bevonni.
A Capri-Sun Group gyümölcslé-gyártó a hírek szerint kisebbségi részesedés eladását fontolgatja a vállalatban. A Bloomberg szerint a svájci milliárdos Hans-Peter Wild tulajdonában álló cég pénzügyi tanácsadókkal folytat tárgyalásokat, hogy felmérje a potenciális befektetők érdeklődését.
A lap hozzátette, hogy az ügyet ismerő, neve elhallgatását kérő személyek szerint a Capri-Sun több mint 500 millió dollárt szeretne bevonni.
A Capri-Sun licenszével világszerte különböző partnerek rendelkeznek, köztük a Kraft Heinz az Egyesült Államokban.
A tasakos gyümölcslé-üzletág a bevételt a Capri-Sun North America licenszének és a hozzá tartozó operáció visszavásárlására kívánja fordítani, amelyek jelenleg a Kraft Heinz tulajdonában vannak – jelezte a Bloomberg forrásaira hivatkozva. A Bloomberg tudósítása szerint a tárgyalások folyamatban vannak, de nem biztos, hogy létrejön a megállapodás.
A zugi székhelyű vállalat éves külső árbevétele 1,4 milliárd dollár, honlapja szerint világszerte 24 gyártóüzemmel rendelkezik és mintegy 1000 alkalmazottat foglalkoztat.
A céget 1969-ben Wild édesapja indította, és ma már évente több mint hatmilliárd tasaknyi gyümölcslevet ad el több mint 100 országban.
Wild 2014-ig többségi részvényese volt a Wild Flavors vállalatnak, amely természetes aromákat gyárt az élelmiszeripar számára.
A Capri-Sun tavaly úgy döntött, hogy visszaveszi a tasakos italok értékesítését és forgalmazását Franciaországban, Monacóban, Nagy-Britanniában, Hollandiában, Belgiumban, Luxemburgban, Svédországban, Spanyolországban és Portugáliában, miután a Coca-Cola Europacific Partners (CCEP) céggel kötött megállapodást megszüntette.
Just Drinks
Kapcsolódó cikkeink
Funkcionális italgyártóban szerzett kisebbségi részesedést a Constellation Brands
A Constellation Brands kisebbségi részesedést vásárolt a Hiyo nevű funkcionális,…
Tovább olvasom >Eladhatja a Kraft Heinz az olasz Plasmon bébiétel-márkát
A Kraft Heinz ismét fontolóra vette az olasz Plasmon bébiétel-márka…
Tovább olvasom >A Kraft Heinz korábbi vezetője lett a JDE Peet új vezérigazgatója
A holland tea- és kávégyártó JDE Peet’s a Kraft Heinz…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megéri fenntartható csomagolásra váltani?
A globális élelmiszeriparban a radikális innovációk száma 2007 óta folyamatosan…
Tovább olvasom >Fidelity: 2025 még nem a mesterséges intelligencia éve
A legújabb Fidelity Elemzői Felmérés szerint AI csak minimális hatással…
Tovább olvasom >Mérséklődött az élelmiszer-alapanyagok világpiaci mutatója januárban
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint…
Tovább olvasom >