Kisboltok nagy piacrésze
A 200 négyzetméteres és kisebb üzletek összesen 27 százalékkal részesedtek a Nielsen által mért élelmiszerek értékben mért bolti forgalmából, a 2013. december – 2014. szeptemberi adatok szerint. Ugyanakkor a cukorka kiskereskedelmi eladásából 39 százalék jutott rájuk.
Meghaladja a tizenöt milliárd forintot a cukorka legutóbbi tíz hónapos piaca, amely érték szempontjából 5, mennyiséget tekintve 3 százalékkal emelkedett 2013. december – 2014. szeptember során, az előző hasonló időszakhoz viszonyítva.
A gyártói márkák részaránya magas; 82 százalék jutott rájuk 2013. december – 2014. szeptember során. Ez
2 százalékponttal kevesebb, mint a tavalyi hasonló periódusban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
WHO: 50 százalékos drágulást sürgetnek a dohány, az alkohol és a cukros üdítők esetében
A következő tíz évben legalább 50 százalékkal kellene növelni a…
Tovább olvasom >Gyorsult az euróövezet gazdasági teljesítményének növekedése júniusban
Gyorsult az euróövezet gazdasági teljesítményének növekedése júniusban az S&P Global…
Tovább olvasom >Így változnak a gyógyszerárak: árkorlátozást vezetett be a kormány
Július 1-jétől életbe lépett a Nemzetgazdasági Minisztérium gyógyszerekre vonatkozó árkorlátozása,…
Tovább olvasom >