Kisboltok nagy piacrésze
A 200 négyzetméteres és kisebb üzletek összesen 27 százalékkal részesedtek a Nielsen által mért élelmiszerek értékben mért bolti forgalmából, a 2013. december – 2014. szeptemberi adatok szerint. Ugyanakkor a cukorka kiskereskedelmi eladásából 39 százalék jutott rájuk.
Meghaladja a tizenöt milliárd forintot a cukorka legutóbbi tíz hónapos piaca, amely érték szempontjából 5, mennyiséget tekintve 3 százalékkal emelkedett 2013. december – 2014. szeptember során, az előző hasonló időszakhoz viszonyítva.
A gyártói márkák részaránya magas; 82 százalék jutott rájuk 2013. december – 2014. szeptember során. Ez
2 százalékponttal kevesebb, mint a tavalyi hasonló periódusban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hogyan ünnepelnek a fiatal felnőttek?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hibrid AI-kampánnyal ünnepli az Ooops! 15 éves jubileumát a Vajda-Papír
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ünnepek előtti bevásárlás akár féláron
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

