Kisboltok nagy piacrésze
A 200 négyzetméteres és kisebb üzletek összesen 27 százalékkal részesedtek a Nielsen által mért élelmiszerek értékben mért bolti forgalmából, a 2013. december – 2014. szeptemberi adatok szerint. Ugyanakkor a cukorka kiskereskedelmi eladásából 39 százalék jutott rájuk.
Meghaladja a tizenöt milliárd forintot a cukorka legutóbbi tíz hónapos piaca, amely érték szempontjából 5, mennyiséget tekintve 3 százalékkal emelkedett 2013. december – 2014. szeptember során, az előző hasonló időszakhoz viszonyítva.
A gyártói márkák részaránya magas; 82 százalék jutott rájuk 2013. december – 2014. szeptember során. Ez
2 százalékponttal kevesebb, mint a tavalyi hasonló periódusban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: szeptemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakához viszonyítva 1,7 százalékkal nőtt, az előző hónaphoz képest 1,4 százalékkal csökkent
Szeptemberben a kiskereskedelmi forgalom volumene a nyers és a naptárhatástól…
Tovább olvasom >Gyengén indult az ősz a kiskereskedelemben
Az előző havi, augusztusi adatokhoz viszonyítva nem indult jól az…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >