Kis formátumok: Aldi Local és Lidl Express
Az Aldi új formátummal jelent meg Londonban Aldi Local néven. A brit főváros Balham negyedében található üzlet egy normál Aldi-üzlet eladóterének a felén működik csökkentett – kb. 1500 SKU-t tartalmazó – áruválasztékkal. Az új üzletben, a városi helyszínhez idomulás okán, nem találhatók meg a nagy kiszerelések és akciók – így autó nélkül is könnyű lesz vásárolni. A széles árukínálat és a frissáru alapvető fontossággal bír az Aldi Local üzletekben, hiszen ezek a Shopper Vista adatai szerint a leginkább keresett kategóriák a diszkontláncban.
Az üzletlánc jelezte, hogy nem kíván áttérni a convenience store szegmensbe, ugyanakkor a kis formátumokkal lehetséges a belvárosi terjeszkedés, ami – különösen Londonban – gyakran kihívásokkal terhelt, hiszen nem állnak rendelkezésre nagy, parkolóval rendelkező lokációk.
A nagy vetélytárs, a Lidl, az egyesült államokbeli Arlingtonban nyitott kis formátumú üzletet Lidl Express néven. A koncepció a frissáru és kényelmi termékek egyvelegére épül. Az üzletnyitás egyszeri alkalomnak tekintendő, de a diszkontlánc számára növekedési potenciállal bírhat.
Kapcsolódó cikkeink
Zöldülő tányérok és poharak
A növényi termékek nemcsak egy meghatározott célcsoportnak szólnak, hanem egyre…
Tovább olvasom >Új saját márkás hús-termékcsaládot vezet be a Lidl az USA-ban
A Lidl US első alkalommal vezet be saját márkás frisshús-termékcsaládot…
Tovább olvasom >Megint árat csökkent a Lidl: 20%-kal olcsóbban vásárolhatunk szépségápolási termékeket és vegyiárukat
A piaci versenyhez igazodva folytatódik a Lidl árcsökkentési kampánya: az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >