Kis formátumok: Aldi Local és Lidl Express
Az Aldi új formátummal jelent meg Londonban Aldi Local néven. A brit főváros Balham negyedében található üzlet egy normál Aldi-üzlet eladóterének a felén működik csökkentett – kb. 1500 SKU-t tartalmazó – áruválasztékkal. Az új üzletben, a városi helyszínhez idomulás okán, nem találhatók meg a nagy kiszerelések és akciók – így autó nélkül is könnyű lesz vásárolni. A széles árukínálat és a frissáru alapvető fontossággal bír az Aldi Local üzletekben, hiszen ezek a Shopper Vista adatai szerint a leginkább keresett kategóriák a diszkontláncban.
Az üzletlánc jelezte, hogy nem kíván áttérni a convenience store szegmensbe, ugyanakkor a kis formátumokkal lehetséges a belvárosi terjeszkedés, ami – különösen Londonban – gyakran kihívásokkal terhelt, hiszen nem állnak rendelkezésre nagy, parkolóval rendelkező lokációk.
A nagy vetélytárs, a Lidl, az egyesült államokbeli Arlingtonban nyitott kis formátumú üzletet Lidl Express néven. A koncepció a frissáru és kényelmi termékek egyvelegére épül. Az üzletnyitás egyszeri alkalomnak tekintendő, de a diszkontlánc számára növekedési potenciállal bírhat.
Kapcsolódó cikkeink
Vasárnapi nyitvatartással erősítene a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgiumban működő saját üzleteit – 44 szupermarketet és…
Tovább olvasom >Újabb árcsökkentés a Lidlnél: 30-féle tej és tejtermék lesz olcsób
Újabb segítséget kapnak a magyar emberek a mindennapi bevásárláshoz: a Lidl az…
Tovább olvasom >600 millió eurót fordít a új üzletnyitásokra és logisztikára a Lidl Írországban
Az elkövetkező öt évben 600 millió eurót tervez a Lidl…
Tovább olvasom >További cikkeink
100 éve együtt az úton – 2025-ben 100. születésnapját ünnepli a Shell Magyarországon
Idén ünnepli századik születésnapját a Shell Magyarországon. A vállalat, amely…
Tovább olvasom >A Shein elhalasztja londoni tőzsdei bevezetését: piaci kihívások és változó stratégiák
A népszerű kínai online divatkiskereskedő, a Shein elhalasztotta tervezett tőzsdei…
Tovább olvasom >Az online Árfigyelővel sokat spórolhatnak a családok
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) nyomon követi az élelmiszerek piacán zajló…
Tovább olvasom >