Királyi napok, királyi aromával!
A Spar csoport kijelölt áruházaiban a Húsvétot megelõzõ két hétvégén került megrendezésre a Kraft Foods „Királyi napok, királyi aromával!” elnevezésű promóciója. Az aktivitás során 25 Interspar, 30 Spar és 15 Kaiser’s üzletben voltak jelen a Krönung hosztjai és hoszteszei. Míg az Intersparokban frissen lefõzve kóstolhatták meg a vásárlók a királyi aromájú Jacobs Krönungot, addig a Spar és Kaiser’s áruházakban 30g-os termékminta formájában ismerkedhettek meg a fogyasztók a kávéval. Az akció során a Krönung promóterei 159 000 vásárlót szólítottak meg, közülük 97 000-en kóstolták meg a Krönungot, 40 800-an pedig termékmintával tértek haza. A kóstoltatás és mintaszórás mellett azonnali ajándékokkal is kedveskedtünk a fogyasztóknak, mégpedig 500g Jacobs Krönung megvásárlásával egy rövid „flipper”-játék után egy Jacobs bögrével, egy mozikuponnal vagy egy pólóval térhetett haza a vásárló. Az aktivitás teljes ideje alatt összesen 8105 azonnali ajándék került kiosztásra. Annak érdekében, hogy tovább ösztönözzük a fogyasztókat, ajándéksorsolásra is jelentkezhettek 750g Krönung megvásárlásával, amelynek során 330 darab 6 személyes Zsolnay kávéskészlettel ajándékoztuk meg a szerencsés nyerteseket. A promóció nagy sikerrel zárult, a kéthetes akciós időszak alatt a Spar csoportban nyolcszoros forgalomnövekedést értünk el a 250g-os Krönung terméken.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >