Kiotóban vásárolt lepárlót a Pernod Ricard
A Pernod Ricard „Transform & Accelerate” stratégiája részeként bejelentette, hogy jelentős beruházást eszközölt a KI NO BI Kyoto Dry Gin lepárlóba. A vállalat elsődleges célja egy csúcstechnológiás lepárlóüzem fejlesztése, amellyel igyekeznek a japán ginmárka iránti növekvő keresletet kielégíteni.
A KI NO BI Japán első, e célra 2014-ben Kyotóban létrehozott gin lepárlóüzemében készül. A beruházást hasonló együttműködések előzték meg a Monkey 47 ultra-prémium gin, a Smooth Ambler West Virginian whiskey, a Del Maguey mezcal és a Rabbit Hole bourbon esetében.
Kapcsolódó cikkeink
K&H: végre zsebükbe nyúlnak a nagyvállalatok vezetői, ha fejlesztésről van szó
Jelentős változások mentek végbe a nagyvállalatok beruházási hajlandóságában – derült…
Tovább olvasom >180 millió eurós fejlesztést tervez a Gruppo Megamark Dél-Olaszországban
Az olaszországi regionális élelmiszer-kiskereskedő, a Gruppo Megamark két év alatt…
Tovább olvasom >Brazil üzemének bővítésébe invesztál a Coca-Cola FEMSA
A Coca-Cola FEMSA több mint 600 millió reált (kb 110…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jövő szombaton kezdődik a Nyitott Napok Porta rendezvénysorozata
Jövő szombaton Szatmár és Bereg térségének bemutatkozásával kezdődik a Nyitott…
Tovább olvasom >Újabb drágulási hullám a baromfipiacokon: a csirkemell ára egy év alatt 17 százalékkal nőtt
Jelentősen emelkedtek a baromfitermékek árai Magyarországon az elmúlt hónapokban –…
Tovább olvasom >62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >