Kiotóban vásárolt lepárlót a Pernod Ricard
A Pernod Ricard „Transform & Accelerate” stratégiája részeként bejelentette, hogy jelentős beruházást eszközölt a KI NO BI Kyoto Dry Gin lepárlóba. A vállalat elsődleges célja egy csúcstechnológiás lepárlóüzem fejlesztése, amellyel igyekeznek a japán ginmárka iránti növekvő keresletet kielégíteni.
A KI NO BI Japán első, e célra 2014-ben Kyotóban létrehozott gin lepárlóüzemében készül. A beruházást hasonló együttműködések előzték meg a Monkey 47 ultra-prémium gin, a Smooth Ambler West Virginian whiskey, a Del Maguey mezcal és a Rabbit Hole bourbon esetében.
Kapcsolódó cikkeink
Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Kivárás van – bizalom kevésbé
Makrogazdasági kitekintés az Egyensúly Intézet I. negyedéves elemzésében Lassuló GDP-növekedés,…
Tovább olvasom >Újabb mérföldkő a füst nélküli világ felé – fontos állomáshoz érkezett a BAT új gyártócsarnokának fejlesztése Pécsett
A BAT Hungary bokrétaünnepséggel tette emlékezetessé, hogy második feléhez érkezett…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >