Kiotóban vásárolt lepárlót a Pernod Ricard
A Pernod Ricard „Transform & Accelerate” stratégiája részeként bejelentette, hogy jelentős beruházást eszközölt a KI NO BI Kyoto Dry Gin lepárlóba. A vállalat elsődleges célja egy csúcstechnológiás lepárlóüzem fejlesztése, amellyel igyekeznek a japán ginmárka iránti növekvő keresletet kielégíteni.
A KI NO BI Japán első, e célra 2014-ben Kyotóban létrehozott gin lepárlóüzemében készül. A beruházást hasonló együttműködések előzték meg a Monkey 47 ultra-prémium gin, a Smooth Ambler West Virginian whiskey, a Del Maguey mezcal és a Rabbit Hole bourbon esetében.
Kapcsolódó cikkeink
AM: a hazai élelmiszeripari üzemek 15 milliárd forintos uniós fejlesztési támogatásáról döntött a kormány
Az Élelmiszeripari üzemek komplex fejlesztése című felhívás eredményeképpen négy magyar…
Tovább olvasom >Több mint kétmilliárdos turisztikai fejlesztés Hajdúszoboszlón
Több mint kétmilliárd forintos beruházás eredményeként teljesen megújul a hajdúszoboszlói…
Tovább olvasom >Fedett piac épül Sásdon
Több mint kétszázmillió forintos beruházás keretében kezdődik meg új, fedett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megérkezett a valaha volt leggyengédebb Milka (x)
Megújult a dizájn, a csomagolás és a receptúra. A Milka…
Tovább olvasom >Nemcsak a szomjúság kínozza a holland gyümölcsösöket
A vízhiány mellett a hőhullámok és az erős napfény is…
Tovább olvasom >A Tesco önkiszolgáló pénztárakra cseréli a hagyományos kasszákat
A Tesco számos nagyobb üzletéből kivonja a személyzettel rendelkező pénztárak…
Tovább olvasom >