Kiosztották az „Év fogyasztóvédelmi referense 2018” díjakat
A Fogyasztóvédelmi Referens Egyesület (FORE) által szervezett díjátadó ünnepségen Keszthelyi Nikoletta az Innovációs és Technológiai Minisztérium fogyasztóvédelemért felelős helyettes államtitkárától a Takko Fashion., az Auchan Magyarország, az E.On Ügyfélszolgálat., a Praktiker Magyarország és a Szentkirályi-Kékkúti fogyasztóvédelmi referense vehette át az elismerést.
A tavalyi év sikerét követően a Benczúr Ház Dísztermében ma ismét kiosztásra került az „Év Fogyasztóvédelmi Referense” díj. Az immár hagyományossá vált díj annak az elismerése, hogy a nyertes pályázók és az őket foglalkoztató vállalkozások a kötelező törvényi minimum teljesítésén túlmutatóan a fogyasztóvédelmi szemlélet erősítését, a fogyasztóbarát vállalati kultúra megjelenítését is teljesítik. Ez egyaránt sikert jelent a fogyasztóvédelmi referensnek, a vállalkozásnak, a fogyasztónak és a fogyasztóvédelem egészének. Gratulálunk az idei győzteseknek: Tóth Melindának (Takko Fashion Kft), Albert Teréziának (Auchan Magyarország Kft.), Benedek-Nagy Ritának (E.ON Ügyfélszolgálati Kft), Borsfay Szilviának (Praktiker Építési- és Barkácspiacok Magyarország Kft) és Dr. Szabó Balázsnak (Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft.).
A pályázat a Miniszterelnökség és a Nemzeti Együttműködési Alap támogatásával került meghirdetésre.
Kapcsolódó cikkeink
Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >Megvannak az Év Kereskedője 2024 nyertesei
A Trade magazin idén már 10. alkalommal hívta versenyezni a…
Tovább olvasom >Offline és online – kéz a kézben
Az online és offline csatornák összehangolása egyre inkább elvárás a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >