Kiosztották a hazai Superbrands 2007 díjakat
A kitüntettek között számos élelmiszeripari márka szerepel, a nyerteseket közös kiadványban mutatják be.
A világ vezető márkáinak minősítő programja, a ma már 82
országban megjelenő Superbrands program legfőbb értéke, hogy a széles
közönséget megismertesse a legkiválóbb márkákkal, illetve a márkatudatos
fogyasztói döntések jelentőségével.
A gálán bemutatták a Magyar Superbrands 2007 kiadványt,
amely áttekintést ad Magyarország vezető márkáiról. Érdekesség, hogy 2007-ben a
multimárkák mellett minden eddiginél több magyar márka is szerepel a
kiadványban.
Az idén magazin formátumban és kiemelkedően magas, százezer
példányban megjelent kiadvány célja, hogy minél nagyobb fogyasztói körhöz
jusson el, megismertetve a közönséget az adott márkák hiteles történetével,
hátterével, identitásának lényegével.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >