Kiosztották a hazai Superbrands 2007 díjakat
A kitüntettek között számos élelmiszeripari márka szerepel, a nyerteseket közös kiadványban mutatják be.
A világ vezető márkáinak minősítő programja, a ma már 82
országban megjelenő Superbrands program legfőbb értéke, hogy a széles
közönséget megismertesse a legkiválóbb márkákkal, illetve a márkatudatos
fogyasztói döntések jelentőségével.
A gálán bemutatták a Magyar Superbrands 2007 kiadványt,
amely áttekintést ad Magyarország vezető márkáiról. Érdekesség, hogy 2007-ben a
multimárkák mellett minden eddiginél több magyar márka is szerepel a
kiadványban.
Az idén magazin formátumban és kiemelkedően magas, százezer
példányban megjelent kiadvány célja, hogy minél nagyobb fogyasztói körhöz
jusson el, megismertetve a közönséget az adott márkák hiteles történetével,
hátterével, identitásának lényegével.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Lassanként visszaépülhet a kiskereskedelmi forgalom és lakossági fogyasztás
A kiskereskedelmi forgalom alakulása és a lakossági fogyasztás visszaépülése az…
Tovább olvasom >Túl vagyunk 2 millió visszaváltott palackon, de még vannak gondok
Az év eleje óta Magyarországon vissza lehet váltani a fém,…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: jó szezonra számítanak a csemegekukorica termelők
Idén jó szezonra számítanak a termelők, bőven jut a feldolgozóiparba…
Tovább olvasom >