Kiosztották a hazai Superbrands 2007 díjakat
A kitüntettek között számos élelmiszeripari márka szerepel, a nyerteseket közös kiadványban mutatják be.
A világ vezető márkáinak minősítő programja, a ma már 82
országban megjelenő Superbrands program legfőbb értéke, hogy a széles
közönséget megismertesse a legkiválóbb márkákkal, illetve a márkatudatos
fogyasztói döntések jelentőségével.
A gálán bemutatták a Magyar Superbrands 2007 kiadványt,
amely áttekintést ad Magyarország vezető márkáiról. Érdekesség, hogy 2007-ben a
multimárkák mellett minden eddiginél több magyar márka is szerepel a
kiadványban.
Az idén magazin formátumban és kiemelkedően magas, százezer
példányban megjelent kiadvány célja, hogy minél nagyobb fogyasztói körhöz
jusson el, megismertetve a közönséget az adott márkák hiteles történetével,
hátterével, identitásának lényegével.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >