Kiosztották a hazai Superbrands 2007 díjakat
A kitüntettek között számos élelmiszeripari márka szerepel, a nyerteseket közös kiadványban mutatják be.
A világ vezető márkáinak minősítő programja, a ma már 82
országban megjelenő Superbrands program legfőbb értéke, hogy a széles
közönséget megismertesse a legkiválóbb márkákkal, illetve a márkatudatos
fogyasztói döntések jelentőségével.
A gálán bemutatták a Magyar Superbrands 2007 kiadványt,
amely áttekintést ad Magyarország vezető márkáiról. Érdekesség, hogy 2007-ben a
multimárkák mellett minden eddiginél több magyar márka is szerepel a
kiadványban.
Az idén magazin formátumban és kiemelkedően magas, százezer
példányban megjelent kiadvány célja, hogy minél nagyobb fogyasztói körhöz
jusson el, megismertetve a közönséget az adott márkák hiteles történetével,
hátterével, identitásának lényegével.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
PM: az elektronikus fizetési lehetőség biztosítása növeli a vállalkozások versenyképességét
Az idei évtől az online kasszát működtető cégek kötelesek biztosítani…
Tovább olvasom >Öt éven belül érkezne a digitális euró
A digitális eurónak öt éven belül meg kell valósulnia –…
Tovább olvasom >Járványosban többször vásárolunk hétvégén
A 19 órás boltzár átformálta a vásárlási szokásainkat úgy is,…
Tovább olvasom >