Kiosztották a hazai Superbrands 2007 díjakat
A kitüntettek között számos élelmiszeripari márka szerepel, a nyerteseket közös kiadványban mutatják be.
A világ vezető márkáinak minősítő programja, a ma már 82
országban megjelenő Superbrands program legfőbb értéke, hogy a széles
közönséget megismertesse a legkiválóbb márkákkal, illetve a márkatudatos
fogyasztói döntések jelentőségével.
A gálán bemutatták a Magyar Superbrands 2007 kiadványt,
amely áttekintést ad Magyarország vezető márkáiról. Érdekesség, hogy 2007-ben a
multimárkák mellett minden eddiginél több magyar márka is szerepel a
kiadványban.
Az idén magazin formátumban és kiemelkedően magas, százezer
példányban megjelent kiadvány célja, hogy minél nagyobb fogyasztói körhöz
jusson el, megismertetve a közönséget az adott márkák hiteles történetével,
hátterével, identitásának lényegével.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >Idén 5500 új munkahelyet hoz létre az ALDI az Egyesült Királyságban
A brit ALDI 5500 új munkahelyet hoz létre 2024-ben folytatott…
Tovább olvasom >Merre tovább Student Design?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás adott otthont a POPAI nemzetközi…
Tovább olvasom >