Kínában terjeszkedik a Mondeléz International
A többek között az Oreo és a Philadelphia márkákról ismert Mondelēz International többségi részesedést szerez a sütemények és péksütemények gyártására specializálódott kínai Evirth vállalatban.
A lépéssel a Mondelēz fel kívánja gyorsítani növekedését a sütemények és péksütemények kategóriájában, amely a csokoládé és keksz mellett a vállalat egyik kiemelt fókuszterülete – számolt be az ESM.
Az Evirth 2013-as alapítása óta a hűtött és fagyasztott sütemények piacának egyik vezető szereplője Kínában, ahol a piac jelenleg 3 milliárd dollárra becsülhető, és éves szinten átlagosan körülbelül 15%-os növekedést mutat.
A Mondelēz már korábban kisebbségi részesedést szerzett az Evirth-ben, hogy Kínában is belépjen a szegmensbe például az Oreo és a Philadelphia márkáival. Dirk Van de Put, a Mondelēz vezérigazgatója szerint a cél az, hogy prémium termékek és új ízek révén növelje a vállalat piaci részesedését.
Az Evirth alapítója, Linfeng Xu „történelmi” jelentőségűnek nevezte az együttműködést, kiemelve, hogy a Mondelēz szakértelme és nemzetközi hálózata lehetőséget ad arra, hogy a kínai vállalat még magasabb színvonalú termékeket kínáljon fogyasztóinak.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Madárinfluenza miatt tiltotta be Kína a spanyol baromfiimportot
Kína ideiglenesen megtiltotta a spanyol baromfi- és kapcsolódó termékek importját…
Tovább olvasom >Meglepetést hozott a kínai infláció – stagnáltak a fogyasztói árak júliusban
Az elemzők által várt minimális emelkedés helyett júliusban változatlan szinten…
Tovább olvasom >Véget ért a vámmentes Kánaán: Trump globális korlátozása felforgatja az e-kereskedelmet
Donald Trump felfüggesztette a 800 dollár alatti értékű nemzetközi csomagok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jövő szombaton kezdődik a Nyitott Napok Porta rendezvénysorozata
Jövő szombaton Szatmár és Bereg térségének bemutatkozásával kezdődik a Nyitott…
Tovább olvasom >Újabb drágulási hullám a baromfipiacokon: a csirkemell ára egy év alatt 17 százalékkal nőtt
Jelentősen emelkedtek a baromfitermékek árai Magyarországon az elmúlt hónapokban –…
Tovább olvasom >62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >