Kínában terjeszkedik a Mondeléz International
A többek között az Oreo és a Philadelphia márkákról ismert Mondelēz International többségi részesedést szerez a sütemények és péksütemények gyártására specializálódott kínai Evirth vállalatban.
A lépéssel a Mondelēz fel kívánja gyorsítani növekedését a sütemények és péksütemények kategóriájában, amely a csokoládé és keksz mellett a vállalat egyik kiemelt fókuszterülete – számolt be az ESM.
Az Evirth 2013-as alapítása óta a hűtött és fagyasztott sütemények piacának egyik vezető szereplője Kínában, ahol a piac jelenleg 3 milliárd dollárra becsülhető, és éves szinten átlagosan körülbelül 15%-os növekedést mutat.
A Mondelēz már korábban kisebbségi részesedést szerzett az Evirth-ben, hogy Kínában is belépjen a szegmensbe például az Oreo és a Philadelphia márkáival. Dirk Van de Put, a Mondelēz vezérigazgatója szerint a cél az, hogy prémium termékek és új ízek révén növelje a vállalat piaci részesedését.
Az Evirth alapítója, Linfeng Xu „történelmi” jelentőségűnek nevezte az együttműködést, kiemelve, hogy a Mondelēz szakértelme és nemzetközi hálózata lehetőséget ad arra, hogy a kínai vállalat még magasabb színvonalú termékeket kínáljon fogyasztóinak.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Az AI-ban látják az értékesítés növelésének jövőjét a kínai kereskedők
A kínai e-kereskedelmi szektor egyre nagyobb mértékben alkalmazza a mesterséges…
Tovább olvasom >A kínai piac tartja el a dohányipart
Miközben a világ nagy részén a szigorú szabályozások és adóemelések…
Tovább olvasom >További cikkeink
Generali kutatás: A magyarok csupán tizede gondolja azt, hogy fantasztikus év lesz 2025
Nemzetközi háborús konfliktus kiterjedésétől kevésbé, az infláció és az árak…
Tovább olvasom >Szijjártó Péter: a kormány stratégiai fontosságú ágazatként kezeli az élelmiszeripart
A kormány stratégiai fontosságú ágazatként kezeli a jelenleg mintegy 145…
Tovább olvasom >Fidelity: Mit várhatunk Trump első napjai után?
Trump elnök első hivatali napja összhangban állt kampányígéreteivel, és több,…
Tovább olvasom >