Kínában terjeszkedik a Mondeléz International

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 10. 01. 09:01

A többek között az Oreo és a Philadelphia márkákról ismert Mondelēz International többségi részesedést szerez a sütemények és péksütemények gyártására specializálódott kínai Evirth vállalatban.

A lépéssel a Mondelēz fel kívánja gyorsítani növekedését a sütemények és péksütemények kategóriájában, amely a csokoládé és keksz mellett a vállalat egyik kiemelt fókuszterülete – számolt be az ESM.

Az Evirth 2013-as alapítása óta a hűtött és fagyasztott sütemények piacának egyik vezető szereplője Kínában, ahol a piac jelenleg 3 milliárd dollárra becsülhető, és éves szinten átlagosan körülbelül 15%-os növekedést mutat.

A Mondelēz már korábban kisebbségi részesedést szerzett az Evirth-ben, hogy Kínában is belépjen a szegmensbe például az Oreo és a Philadelphia márkáival. Dirk Van de Put, a Mondelēz vezérigazgatója szerint a cél az, hogy prémium termékek és új ízek révén növelje a vállalat piaci részesedését.

Az Evirth alapítója, Linfeng Xu „történelmi” jelentőségűnek nevezte az együttműködést, kiemelve, hogy a Mondelēz szakértelme és nemzetközi hálózata lehetőséget ad arra, hogy a kínai vállalat még magasabb színvonalú termékeket kínáljon fogyasztóinak.

ESM

Kapcsolódó cikkeink