Kínában csökkentek az okostelefon-eladások a tavalyi utolsó negyedévben
Kínában 9,7 százalékkal csökkent az okostelefonok eladása a tavalyi utolsó negyedévben.
Az amerikai International Data Corporation (IDC) informatikai és távközlési piackutató vállalat adatai szerint a december végével záródott három hónapban a Huawei megerősítette vezető, 29 százalékos piaci részesedését Kínában az okostelefon-gyártók között.
Piaci részesedése alapján a Huawei után az Oppo (19,6 százalék), a vivo (18,8 százalék), majd az Apple (11,5 százalék) következett.
A tavalyi utolsó negyedév legnagyobb vesztese a kínai Xiaomi volt, amelynek az eladása csaknem 35 százalékkal zuhant, piaci részesedése 10 százalék volt, az ötödik legnagyobb.
2017 utolsó negyedévében a piaci részesedése alapján szintén a Huawei állt az élen, 21,3 százalékkal, amelyet az Oppo követett 17,5 százalékkal és a vivo 16,5 százalékkal. Akkor a negyedik a Xiaomi volt 13,9 százalékkal, amelyet az Apple követett ötödikként 12,9 százalékkal. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Egymilliárd dolláros iparággá válhat a közösségi kereskedelem 2028-ra
Egy új tanulmány szerint a közösségi kereskedelmi (social commerce) piac…
Tovább olvasom >Kína nyújtotta be eddig a legtöbb GenAI szabadalmat
A Szellemi Tulajdon Világszervezetének (WIPO) legfrissebb jelentése szerint 2014 és…
Tovább olvasom >Kínai gazdaságélénkítés – a befektetők szem elől tévesztik a lényeget
Az alapanyagpiacokat övező hangulat szeptemberben döntő fordulatot vett, amikor Kína…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >