Kínában csökkentek az okostelefon-eladások a tavalyi utolsó negyedévben
Kínában 9,7 százalékkal csökkent az okostelefonok eladása a tavalyi utolsó negyedévben.
Az amerikai International Data Corporation (IDC) informatikai és távközlési piackutató vállalat adatai szerint a december végével záródott három hónapban a Huawei megerősítette vezető, 29 százalékos piaci részesedését Kínában az okostelefon-gyártók között.
Piaci részesedése alapján a Huawei után az Oppo (19,6 százalék), a vivo (18,8 százalék), majd az Apple (11,5 százalék) következett.
A tavalyi utolsó negyedév legnagyobb vesztese a kínai Xiaomi volt, amelynek az eladása csaknem 35 százalékkal zuhant, piaci részesedése 10 százalék volt, az ötödik legnagyobb.
2017 utolsó negyedévében a piaci részesedése alapján szintén a Huawei állt az élen, 21,3 százalékkal, amelyet az Oppo követett 17,5 százalékkal és a vivo 16,5 százalékkal. Akkor a negyedik a Xiaomi volt 13,9 százalékkal, amelyet az Apple követett ötödikként 12,9 százalékkal. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Februárban csökkent a fogyasztói árindex Kínában, bő egy éve először
Kínában februárban több mint egy éve először csökkent a fogyasztói…
Tovább olvasom >100%-ban a Nestlé tulajdonába került a kínai Hsu Fu Chi édességmárka
Megszerezte a Nestlé a kínai Hsu Fu Chi édességgyártó fennmaradó…
Tovább olvasom >Hogyan alakul a világgazdaság idén?
Az Egyesült Államok növekedése stabil, Európa és Kína újabb kihívásokkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >