Kínába exportál ásványvizet a debreceni Ave
A kínai piac első nagyobb, 300 ezer darabos ásványvíz-megrendelését teljesíti a debreceni Ave, amely 2010 májusában kapott Kínában forgalmazási engedélyt – tájékoztatott a cég térségi igazgatója.
Nagy Béla elmondta, az elmúlt hónapokban többször módosított stratégiával voltak kénytelenek a tényleges piacra jutást megkísérelni; csökkentették a választékot, és új csomagolásba öltöztették a vizeket, míg végül egy pekingi iroda megnyitását követően most megállapodásra jutottak kínai partnercégükkel. Az Ave az első magyar élelmiszeripari termékként 2010 májusa óta értékesíthető Kínában.
A kínai kereskedő és PR vállalat még az idén összesen 600 ezer palack Ave ásványvíz értékesítésére készül, és két éven belül ötmillió darabos megrendelést ígért, ami 200-250 millió forintos bevételt jelenthet a debreceni cégnek. Az első háromszázezer darab érkezését június végére, július elejére időzítették. Pekingen kívül Sanghajban, Kantonban és Sencsenben fogják az Ave-vizeket bevezetni.
A dinamikus növekedésre vonatkozó tervet Nagy Béla azzal támasztotta alá, hogy kínai partnerük szeretné elérni, hogy az Ave a 2013 októberében Tiencsinben (Tianjin) rendezendő Kelet-ázsiai Játékok kiemelt támogatójaként, kizárólagos víz-értékesítőjeként jelenjen meg. A tíznapos sporteseményre mintegy kétmillió vendéget várnak.
A termék marketingjére megközelítően 20 millió forintot költenek, részben a befolyó bevételből – közli az MTI.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >