Kína: tovább dübörög az online élelmiszervásárlás
Robbanásszerű növekedés jellemzi a kínai online élelmiszervásárlást. A vásárlók több mint fele megmaradt az interneten keresztüli rendelésnél a járványt követően is.

Szokás lett az online bevásárlás
A GlobalData kutatása szerint a kínai vásárlók hozzászoktak ahhoz, hogy online intézik az élelmiszervásárlásaikat, s ehhez az új szokásukhoz a pandémia végetértével is ragaszkodnak.
A felmérés szerint a megkérdezett kínai vásárlók 56 %-a vásárol sokkal többször online, mint a járványt megelőző időszakban.
Inside Retail
Kapcsolódó cikkeink
Kína szigorítja a livestream kereskedelem ellenőrzését
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Így látják a jövő autóját Kínában és Németországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A jövő nem Made in China – Kína helye a világgazdaságban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Elismerés a Kenyér Világnapján – a gluténmentes termékgyártókat díjazták
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Sikerrel zárult a FoodTechShow
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Shanghai Fair Trade Show kiállítás Budapesten – október 30-31.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >