Kína: tovább dübörög az online élelmiszervásárlás
Robbanásszerű növekedés jellemzi a kínai online élelmiszervásárlást. A vásárlók több mint fele megmaradt az interneten keresztüli rendelésnél a járványt követően is.

Szokás lett az online bevásárlás
A GlobalData kutatása szerint a kínai vásárlók hozzászoktak ahhoz, hogy online intézik az élelmiszervásárlásaikat, s ehhez az új szokásukhoz a pandémia végetértével is ragaszkodnak.
A felmérés szerint a megkérdezett kínai vásárlók 56 %-a vásárol sokkal többször online, mint a járványt megelőző időszakban.
Inside Retail
Kapcsolódó cikkeink
Megnyitott a SIAL China, hazánk is bemutatkozik
Prémium élelmiszerek és különlegességek is megjelennek az Agrármarketing Centrum közösségi…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: Kína magyar szakemberekkel fejlesztené borászati szektorát
Kína magyar szakemberekkel fejlesztené borászati szektorát – ismertette az Agárminisztérium…
Tovább olvasom >Kína magyar szakemberekkel fejlesztené borászati szektorát
Ökrös Oszkár helyettes államtitkár az Agrárminisztériumban fogadta Feng Fauit kínai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >5500 szépségrajongóval telt meg az MVM Dome
Minden korábbinál nagyobb érdeklődés mellett zajlott le május 23–24. között…
Tovább olvasom >Sikerrel zárult a III. REL Szervezők Napja
Magyarország élen jár a rövid ellátási láncok támogatásában – hangzott…
Tovább olvasom >