Kína: tovább dübörög az online élelmiszervásárlás
Robbanásszerű növekedés jellemzi a kínai online élelmiszervásárlást. A vásárlók több mint fele megmaradt az interneten keresztüli rendelésnél a járványt követően is.

Szokás lett az online bevásárlás
A GlobalData kutatása szerint a kínai vásárlók hozzászoktak ahhoz, hogy online intézik az élelmiszervásárlásaikat, s ehhez az új szokásukhoz a pandémia végetértével is ragaszkodnak.
A felmérés szerint a megkérdezett kínai vásárlók 56 %-a vásárol sokkal többször online, mint a járványt megelőző időszakban.
Inside Retail
Kapcsolódó cikkeink
Meglepetést hozott a kínai infláció – stagnáltak a fogyasztói árak júliusban
Az elemzők által várt minimális emelkedés helyett júliusban változatlan szinten…
Tovább olvasom >Véget ért a vámmentes Kánaán: Trump globális korlátozása felforgatja az e-kereskedelmet
Donald Trump felfüggesztette a 800 dollár alatti értékű nemzetközi csomagok…
Tovább olvasom >Meghosszabbította Kína a marhahúsimport-vizsgálatot – még várnak a korlátozásokkal
Három hónappal, november 26-ig meghosszabbította a marhahúsimportra vonatkozó vizsgálatát Kína,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Budafoki Pezsgő- és Borfesztivál 2025 – Három nap a bor, a pezsgő és a kultúra jegyében
Szeptember 5–7. között immár 35. alkalommal várja látogatóit a Budafoki…
Tovább olvasom >Idén is megfizethető áron kaphatók a legnépszerűbb termékek a Szent István Napon
2025-ben is gazdag étel- és italkínálat fogadja az érdeklődőket a…
Tovább olvasom >Már több mint 930 szakembert ajánlottak a Signature 40 2025-ös kiírására
Minden eddiginél aktívabb ajánlási időszakot jelentett a Signature Platform: eddig…
Tovább olvasom >