Kína és Észak-Amerika rekordbevételhez segítette az Adidast
A kínai és az észak-amerikai eladások felfutásának köszönhetően rekordbevételt könyvelt el tavaly az Adidas sportszergyár.
A vállalat közlése szerint az árfolyamingadozásokat kiszűrve a bevétel 8 százalékkal 22 milliárd euróra emelkedett. Kiugró mértékben, 23 százalékkal nőttek az eladások Kínában.
A folyamatos üzleti tevékenységből származó nettó nyereség 20 százalékkal 1,7 milliárd euróra nőtt.
Európa legnagyobb sportszer és sportruházat gyártó vállalata jelezte, hogy a közepes árfekvésű sportcikkek iránt nagy az igény, de kielégítése nehézségekbe ütközik az ellátási láncban mutatkozó hiányok miatt, ami visszaveti a növekedést, főleg Észak-Amerikában.
A 2019-es üzleti évben a vállalat a bevétel 5-8 százalékos és a nettó nyereség 10-14 százalékos emelkedésre számít. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Megduplázná eredményét a Waberer’s 2031-re
A kihívások ellenére rekord eredménnyel zárta a tavalyi évet a…
Tovább olvasom >Randstad: az FMCG és a HORECA szektor a legbizakodóbb árbevétel emelkedés terén
A megkérdezett magyarországi vállalatok 50 százaléka nettó árbevételének emelkedésére számít…
Tovább olvasom >Late night shopping a Westend dm üzletben Regán Lilivel, Kisóval, és az adidas Vibes új illatkollekciójával
Az adidas márka legújabb illatkollekcióját a Vibes-t egy Late night…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >