Kína és Észak-Amerika rekordbevételhez segítette az Adidast
A kínai és az észak-amerikai eladások felfutásának köszönhetően rekordbevételt könyvelt el tavaly az Adidas sportszergyár.
A vállalat közlése szerint az árfolyamingadozásokat kiszűrve a bevétel 8 százalékkal 22 milliárd euróra emelkedett. Kiugró mértékben, 23 százalékkal nőttek az eladások Kínában.
A folyamatos üzleti tevékenységből származó nettó nyereség 20 százalékkal 1,7 milliárd euróra nőtt.
Európa legnagyobb sportszer és sportruházat gyártó vállalata jelezte, hogy a közepes árfekvésű sportcikkek iránt nagy az igény, de kielégítése nehézségekbe ütközik az ellátási láncban mutatkozó hiányok miatt, ami visszaveti a növekedést, főleg Észak-Amerikában.
A 2019-es üzleti évben a vállalat a bevétel 5-8 százalékos és a nettó nyereség 10-14 százalékos emelkedésre számít. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Late night shopping a Westend dm üzletben Regán Lilivel, Kisóval, és az adidas Vibes új illatkollekciójával
Az adidas márka legújabb illatkollekcióját a Vibes-t egy Late night…
Tovább olvasom >A legnagyobb értékben a gabonafélék árbevétele nőtt
A mezőgazdasági és élelmiszeripari termékek 24 árucsoportja közül 14 exportértéke…
Tovább olvasom >Jól boldogul a Beiersdorf a Niveának köszönhetően
Komoly növekedésbe lendült a Nivea az év első felében, ami…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >Székács Tibor a Kende Retail új társtulajdonos–vezérigazgatója
A Kende Retail, Magyarország egyedülálló vállalata, amely teljesen autonóm, személyzet…
Tovább olvasom >