Kína és Észak-Amerika rekordbevételhez segítette az Adidast
A kínai és az észak-amerikai eladások felfutásának köszönhetően rekordbevételt könyvelt el tavaly az Adidas sportszergyár.
A vállalat közlése szerint az árfolyamingadozásokat kiszűrve a bevétel 8 százalékkal 22 milliárd euróra emelkedett. Kiugró mértékben, 23 százalékkal nőttek az eladások Kínában.
A folyamatos üzleti tevékenységből származó nettó nyereség 20 százalékkal 1,7 milliárd euróra nőtt.
Európa legnagyobb sportszer és sportruházat gyártó vállalata jelezte, hogy a közepes árfekvésű sportcikkek iránt nagy az igény, de kielégítése nehézségekbe ütközik az ellátási láncban mutatkozó hiányok miatt, ami visszaveti a növekedést, főleg Észak-Amerikában.
A 2019-es üzleti évben a vállalat a bevétel 5-8 százalékos és a nettó nyereség 10-14 százalékos emelkedésre számít. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A legnagyobb értékben a gabonafélék árbevétele nőtt
A mezőgazdasági és élelmiszeripari termékek 24 árucsoportja közül 14 exportértéke…
Tovább olvasom >Jól boldogul a Beiersdorf a Niveának köszönhetően
Komoly növekedésbe lendült a Nivea az év első felében, ami…
Tovább olvasom >7,2%-os árbevétel-növekedést jelentett a Metro AG a második negyedévben
A Metro AG 7,2%-os forgalomnövekedésről számolt be pénzügyi éve második…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >Kihirdették a Lidl élelmiszerhősök verseny nyerteseit
Sikerrel zárult a Lidl Magyarország Élelmiszerhősök versenye, amit az élelmiszer-pazarlás elleni világnap…
Tovább olvasom >