Kilencmilliárd euróra növelte forgalmát tavaly a Rossmann
Történetében először kilencmilliárd eurós forgalmat ért el tavaly a német Rossmann háztartási cikkeket, higiéniai és kozmetikai szereket forgalmazó kiskereskedelmi lánc.
A Rossmann tavaly, az előző évihez képest, 6,8 százalékkal növelte forgalmát. A családi tulajdonban lévő vállalat nyereségadatokat nem hoz nyilvánosságra.
A Rossmann hat európai országban 3770 üzletet üzemeltet és 54,5 ezer alkalmazottat foglalkoztat, ebből 32 ezret Németországban. Az üzletlánc Németországban 4,5 százalékkal 6,4 milliárd euróra növelte forgalmát, a többi országban, Lengyelországban, Magyarországon, Csehországban, Törökországban és Albániában pedig 12,9 százalékkal, 2,6 milliárd euróra.
A Rossmann 2018-ban 210 millió eurós beruházással 230 új üzletet nyit, ebből 105-öt Németországban. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Kiemelt törődés a korán érkezőknek: november 17. a koraszülöttek világnapja
Manapság számos világnap ad alkalmat arra, hogy a számunkra fontos…
Tovább olvasom >Zárva lesznek a Rossmann üzletek Szenteste
A Rossmann Magyarország idén is szabadnapot biztosít munkatársai számára december…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >