Kilencmilliárd euróra növelte forgalmát tavaly a Rossmann
Történetében először kilencmilliárd eurós forgalmat ért el tavaly a német Rossmann háztartási cikkeket, higiéniai és kozmetikai szereket forgalmazó kiskereskedelmi lánc.
A Rossmann tavaly, az előző évihez képest, 6,8 százalékkal növelte forgalmát. A családi tulajdonban lévő vállalat nyereségadatokat nem hoz nyilvánosságra.
A Rossmann hat európai országban 3770 üzletet üzemeltet és 54,5 ezer alkalmazottat foglalkoztat, ebből 32 ezret Németországban. Az üzletlánc Németországban 4,5 százalékkal 6,4 milliárd euróra növelte forgalmát, a többi országban, Lengyelországban, Magyarországon, Csehországban, Törökországban és Albániában pedig 12,9 százalékkal, 2,6 milliárd euróra.
A Rossmann 2018-ban 210 millió eurós beruházással 230 új üzletet nyit, ebből 105-öt Németországban. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >HungaroControl: 6 százalékkal nő a forgalom az ünnepek alatt
A magyar léginavigációs szolgáltató előzetes becslése alapján a karácsonyt megelőző…
Tovább olvasom >Az árakba, a technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba invesztált a dm
A drogéria forgalma 17%-kal nőtt az elmúlt gazdasági évben A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >Székács Tibor a Kende Retail új vezérigazgatója
A Kende Retail, Magyarország egyedülálló vállalata, amely teljesen autonóm, személyzet…
Tovább olvasom >