Kilencmilliárd euróra növelte forgalmát tavaly a Rossmann
Történetében először kilencmilliárd eurós forgalmat ért el tavaly a német Rossmann háztartási cikkeket, higiéniai és kozmetikai szereket forgalmazó kiskereskedelmi lánc.
A Rossmann tavaly, az előző évihez képest, 6,8 százalékkal növelte forgalmát. A családi tulajdonban lévő vállalat nyereségadatokat nem hoz nyilvánosságra.
A Rossmann hat európai országban 3770 üzletet üzemeltet és 54,5 ezer alkalmazottat foglalkoztat, ebből 32 ezret Németországban. Az üzletlánc Németországban 4,5 százalékkal 6,4 milliárd euróra növelte forgalmát, a többi országban, Lengyelországban, Magyarországon, Csehországban, Törökországban és Albániában pedig 12,9 százalékkal, 2,6 milliárd euróra.
A Rossmann 2018-ban 210 millió eurós beruházással 230 új üzletet nyit, ebből 105-öt Németországban. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
BlokkParádé április végéig a Rossmannál
A Rossmann üzletekben és az Online Drogériában történő áprilisi vásárlásaiddal…
Tovább olvasom >Exkluzív márkáira fókuszál a ROSSMANN
A ROSSMANN kínálatában a nagy nemzetközi és saját márkás brandek…
Tovább olvasom >Átadták a „Játék egy zöldebb jövőért” promóció díjait
A „Játék egy zöldebb jövőért” fenntarthatósági promóció fődíját ünnepélyes keretek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyitott Esztergom első McDonald’s étterme
A mai napon megnyílt Esztergom város első McDonald’s étterme. A beruházás…
Tovább olvasom >Megjelent a világ első unalmas telefonja a Heineken jóvoltából
A Heineken® a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta…
Tovább olvasom >MediaMarkt: Kincset érő tárgyak lapulnak a magyarok szekrényeiben
Lefelé vásárlással kompenzáljuk az egyelőre még bizonytalan anyagi helyzetünket, de…
Tovább olvasom >