Kilencen a márkatudatosságért
Február elején kezdődött a Magyar Márkaszövetség nyolcadik reklámkampánya, amely a gyártói márkák megbízhatóságára és jó minőségükre hívja fel a fogyasztók figyelmét. A marketingakciót a rossz minőségű, illetve a hamisított termékek növekvő száma is indokolja.
Az idei mintegy 300 millió forintos költségvetésű kampány kilenc jól ismert márkát sorakoztat fel 2000 óriásplakáton és sajtóhirdetésekben. A márkaszövetség tagjai közül a Beiersdorf, a Bunge, a Gyermely, a Henkel, a Magyar Cukor, a Nestlé, a P&G, a Reckitt-Benckiser és az Unilever vesznek részt a kampányban.
A tavalyi akció eredményességét a TGI Magyarország mérte fel. E szerint a megkérdezettek körében a reklámok hatására 17 százalékkal növekedett az ismert márkák iránti vásárlási szándék, 15 százalékkal a márkák fontosságának fogalma, illetve 35 százalékos növekedést mutatott a kampány ismertsége is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visit Hungary: még jelentkezhetnek a települések az ország egyik legnépszerűbb környezetszépítő versenyére
Május 30-ig még nevezhetnek a települések Magyarország egyik legsikeresebb és…
Tovább olvasom >Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >