Kilencen a márkatudatosságért
Február elején kezdődött a Magyar Márkaszövetség nyolcadik reklámkampánya, amely a gyártói márkák megbízhatóságára és jó minőségükre hívja fel a fogyasztók figyelmét. A marketingakciót a rossz minőségű, illetve a hamisított termékek növekvő száma is indokolja.
Az idei mintegy 300 millió forintos költségvetésű kampány kilenc jól ismert márkát sorakoztat fel 2000 óriásplakáton és sajtóhirdetésekben. A márkaszövetség tagjai közül a Beiersdorf, a Bunge, a Gyermely, a Henkel, a Magyar Cukor, a Nestlé, a P&G, a Reckitt-Benckiser és az Unilever vesznek részt a kampányban.
A tavalyi akció eredményességét a TGI Magyarország mérte fel. E szerint a megkérdezettek körében a reklámok hatására 17 százalékkal növekedett az ismert márkák iránti vásárlási szándék, 15 százalékkal a márkák fontosságának fogalma, illetve 35 százalékos növekedést mutatott a kampány ismertsége is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi nyitvatartás a PENNY-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lidl: újabb különadó-emelés már láncbezárást hozhat a magyar piacon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fehérjeforrások új generációja: így hódítanak a magas proteintartalmú termékek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

