Kilencedik alkalommal osztanak állateledelt a “Segíts a menhelyeknek” kampány keretében
Szinte már hagyományként, idén ősszel kilencedik alkalommal hirdeti meg a Mars Magyarország a „Segíts a menhelyeknek!” kampányt, melynek keretében ismét az állatmenhelyek és négylábú lakóik megsegítésére siet az élelmiszergyártó vállalat. A kampánynak köszönhetően az elmúlt évek során csaknem 125 tonna minőségi Pedigree® és Whiskas® állateledelt adományoztak a menhelyek számára.
A „Segíts a menhelyeknek!” kampány minden évben hatalmas siker: a jótékonysági akció kezdete óta csaknem 125 tonnányi állateledelt adományoztak az érintett menhelyeknek. “A kampány egy rendkívül egyszerű metódus alapján működik, amely segít abban, hogy elkötelezzük a vásárlóinkat, és kifejezetten hasznos a részt vevő állatmenhelyek számára is” – hangsúlyozta a legújabb kampány ismertetése során Szécsényi Beatrix, a Mars Magyarország képviselője. “Minden eladott Pedigree®, Whiskas®, Sheba®, Dreamies® és Perfect Fit® egy-egy tál állateledelt jelent a kampányban részt vevő három állatmenhely lakóinak” – tette hozzá.
“Az ehhez hasonló kampányok hatalmas segítséget jelentenek az állatmenhelyek számára. Az állateledelen megspórolt összegből fedezni tudják az ivartalanítás költségeit, megjavíthatják a felszereléseket, vagy új kenneleket építhetnek. Nagyon boldog vagyok, hogy a kampány folytatódik, és a menhelyeken idén is tele lehetnek az etetőtálak” – foglalta össze Dr. Orbán Zsófia, a kampány partnere és társszervezője.
„Kétgyermekes anyukaként nagyon fontosnak tartom, hogy a felnövekvő generáció tagjaiból tájékozott és felelős állattartók legyenek, és tudják, hogy egy házi kedvenc hosszú távú elköteleződést jelent, valamint rengeteg időt, energiát és odafigyelést igényel” – hívta fel a figyelmet Peller Mariann, műsorvezető, aki a kampány keretében a váci Zöld Menedék Állatmenhely lakóit látogatta meg. „Jelenleg sajnos be kell érnünk a családtagok háziállataival, viszont, ha eljön az ideje, és megfelelő körülményeket tudunk teremteni egy kutyus számára, mindenképpen az örökbefogadás mellett döntünk majd. Bízom benne, hogy a Mars Magyarország kampánya mások kedvét is meghozza az örökbefogadáshoz!”
A “Segíts a menhelyeknek” kampány időtartama alatt a Mars Petfood termékeit, például a Pedigree®, Whiskas®, Sheba®, Dreamies® és Perfect Fit® állateledeleket akciós áron vásárolhatják meg a fogyasztók a kiválasztott üzletekben.
A Pedigree® DentaStix egy egészséges jutalomfalat kutyák számára, mely mindennap segít megőrizni a fogak épségét. Klinikailag igazolt, hogy különleges textúrájának és aktív tisztító összetevőinek köszönhetően a Pedigree® DentaStix® 80%-kal csökkenti a lepedék- és fogkőképződést*. A termék hozzájárul az ínybetegségek megelőzéséhez és friss lehelet biztosít.
*Brown, WY & McGenity P. (2005). Effective periodontal disease control using dental hygiene chews. Journal Veterinary Dentistry: 22 (1):16-9 (2005 Mars).
A Whiskas® Casserole® alutasakos eledel gondosan válogatott, pácolt húsos falatkáiból kedvence mindig többet akar majd. A falatok szálas, izomszerű textúrája, valamint a megújult összetétel fedezi a cicák tápanyagigényét, hogy hosszú és boldog életet élhessenek. A kiegyensúlyozott ásványianyag-tartalom segíti a húgyutak egészségének megőrzésében, a hozzáadott cink pedig hozzájárul a bőr és a szőr állapotának javításához.
Kapcsolódó cikkeink
Adományozással ünnepli 100. áruházának nyitását a JYSK Magyarország
Október végén Debrecenben nyílik a JYSK legújabb áruháza, amely hazánkban…
Tovább olvasom >150 millió fontból korszerűsíti állateledel-gyárát a Nestlé Purina az Egyesült Királyságban
Több mint 150 millió fontot (167 millió USD) ruház be…
Tovább olvasom >Megvannak az idei Fenntarthatóság szimbóluma verseny nyertesei
A Trade magazin ötödször hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >