Kilenc vállalat vesz részt a Mondelēz International start-up programjában
A Mondelēz International innovációs központja, a SnackFutures bejelentette, hogy kilenc start-up vállalkozást választottak ki a CoLab harmadik csoportjában való részvételre.
A 2021-ben indult start-up elkötelezettségi program idén olyan start-upokra összpontosított, amelyek egyedülálló módon közelítenek a „snackek ízletessé tételéhez” a Mondelēz International alaptevékenységeinek erősítése, valamint új kategóriák felfedezéséhez szükséges potenciál kialakítása érdekében.
A CoLab résztvevői 12 hetes, virtuális és gyakorlati foglalkozásokból álló tananyagot, kapcsolatépítési lehetőségeket és 20 000 dolláros támogatást kapnak.
Snack innováció
„A SnackFutures fókuszában az áll, hogy diszruptív márkákból olyan portfóliót építsen, amely a Mondelēz International számára az úttörőség előnyével járhat a snack-innovációk terén, még közelebb visznek minket a fogyasztókhoz, és felgyorsítják pénzügyi, reputációs és kulturális fejlődésünket” – mondta Jackie Haney, a CoLab vezetője.
„A CoLab kulcsszerepet játszik ebben, mert lehetővé teszi számunkra, hogy olyan korai fázisban lévő márkákkal dolgozzunk együtt, tanuljunk tőlük és gondozzuk őket, amelyekben megvan a méretnövelés lehetősége.”
A kiválasztott vállalatok közé tartozik a CocoTerra csokoládékészítő, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy saját konyhájukban készítsenek étcsokoládét, tejcsokoládét és fehér csokoládét; valamint a DreamPops, amely növényi alapú, tiszta címkés fagyasztott popsokat, harapnivalókat és polcstabil édességkrémeket kínál.
A programba szintén bekerült az édes és sós ehető kanalakat és szívószálakat kínáló Incredible Eats, de a Freezcake, a Legally Addictive, a Mezcla, a New Gem, a Steiner’s Coffee Cake of New York és a Whoa Dough is.
Kapcsolódó cikkeink
Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Az AI-jal igyekszik személyre szabni a marketinget a Mondelēz
Új platformot indít a Mondelēz, amellyel célja globális marketingképességeinek javítása…
Tovább olvasom >Kínában terjeszkedik a Mondeléz International
A többek között az Oreo és a Philadelphia márkákról ismert…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >