Kik lettek 2013 trade marketingesei?
Ötödik éve rendezi meg a Trade Marketing Klub az Év trade marketingese versenyt, amelyben azokat a kollégákat és csapatokat, szervezeteket díjazza, akik sokat tettek és tesznek a trade, customer és shopper marketing szemlélet stratégiai és taktikai megvalósításáért mind házon belül, mind a partnerekkel és beszállítókkal való együttműködésben.
Az elismerést – Puskás Erika iparművész kisplasztikáját, oklevelet, szalagot, Szamos marcipán trüffel tortát – minden évben a „Szerelmem a trade marketing” konferencia ünnepélyes záróakkordjaként adják át a szervezők: Csiby Ágnes, Hermann Zsuzsanna és Kátai Ildikó.
Az idei évben az Év trade marketingese 2013 verseny egyéni győztese, vagyis a Ms. Trade Marketing 2013 cím nyertese Brodár Szilvia, az Unilever Magyarország Kft. Customer Marketing Leadere lett.
Az Év trade marketinges csapata, vagyis a Trade Marketing Team 2013 díj győztesen a Bunge Zrt 3 fős csoportja lett: Bibók Judit, György Orsolya és Krompecher Manna.
Különdíjat kapott a Nestlé Confectionery trade marketing csapata: Rendessy Roland és Szabó Réka.
A konferencia fő támogatója idei évben is a Marin’s Central Europe Magyarországi Gyártói képvidelete volt. Galgóczy Viktor képviseletvezető átadta az immár másodszorra megrendezésre lerülő Év Lamá Displaye verseny díját, egy logózott, digitális szöveg-órát. A nemzetközi zsűri a Pickwick – LAMá Cascade automata árutároló display-t választotta győztesnek. Az elismerést Gábor Andrea, a Douwe Egberts Hungary Zrt. Customer Shopper Marketing Executive-je vette át
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Üzleti tervezéshez egy kis segítség
A CEONET Klub és az Egyensúly Intézet újabb közös eseményre…
Tovább olvasom >Európai küldöttséget látott vendégül az NFFT és a BCSDH
Milyen európai szintű együttműködések segíthetik az európai és a hazai…
Tovább olvasom >Egyre sikeresebb a Modern gyárak éjszakája rendezvénysorozat
A Modern gyárak éjszakája országos online és élő rendezvénysorozat egyre…
Tovább olvasom >