Kiemelkedő sikerrel zárult a gyermekek online bántalmazása elleni kampány
Kiemelkedő sikerrel zárult a Betadine® oldat és a Hintalovon Gyermekjogi Alapítvány közös kampánya, amely a gyermekek online biztonságára, a digitális térben rejlő láthatatlan veszélyekre, illetve az ezzel kapcsolatos szülői tudatosság fontosságára hívta fel a figyelmet. A májusi együttműködés eredményeként a Betadine® oldat több mint 4,5 millió forintot adott az alapítványnak.
A kampány során a Betadine® oldat és a Hintalovon Alapítvány összefogott, hogy minél több szülő figyelmét felhívják a gyermekekre leselkedő online veszélyekre. A gyerekek ugyanis egyre fiatalabb korban találkoznak digitális eszközökkel, az internet használata a lehetőségek mellett azonban veszélyeket is rejthet.
“Ahhoz, hogy az online térben a gyerekek ne tévedjenek el, segítségre van szükségük, de sokszor még mi, felnőttek is bizonytalanul bolyongunk benne. A Betadine® oldattal közös kampányunkkal ehhez szerettünk volna útjelzőket adni, felhívni a figyelmet arra, hogy bár az internet számos kihívást, veszélyt is rejt, de ha ezekkel tisztában vagyunk, akkor a gyerekeknek is segíteni tudunk abban, hogy felismerjék és elkerüljék őket, baj esetén pedig segítséget kérjenek”
– mondta dr. Rácz Dominika, a Hintalovon Gyermekjogi Alapítvány jogásza.
A gyermekek digitális biztonsága téma sikeresen elérte a magyarokat: az országos, reprezentatív kutatás[1] eredményeire épülő kampány sajtókommunikációja során a médiumok széles skálája foglalkozott ezzel a kiemelten fontos társadalmi témájával, amely így potenciálisan közel 3,4 millió főt szólított meg. Emellett országszerte több mint 400 patikában és közel 500 gyermekháziorvosnál voltak megtalálhatóak az online bántalmazás megelőzését, a felmerülő problémák adekvát szülői kezelését segítő szórólapok – utóbbiakból 60.000 példány jutott el a célcsoportokhoz.
A kampány az eladási eredmények alapján is rendkívül sikeresen szólította meg a szülőket, nagyszülőket, hiszen május folyamán a Betadine® oldat a megelőző közel egy év legmagasabb piacrészesedését érte el. E kimagasló érdeklődésnek köszönhetően a két fél együttműködésének eredményeként a Betadine® oldat a kampány lezárultával 4.586.400 forintot adott a Hintalovon Gyermekjogi Alapítványnak.
„Nagyon örültünk, hogy ezzel a nagysikerű kampánnyal segíthettük a Hintalovon Gyermekjogi Alapítvány rendkívül fontos munkáját, és több mint 4,5 millió forintot adhattunk nekik. Az együttműködés kapcsán számos pozitív visszajelzés is érkezett hozzánk: a patikák örömmel adták át a szórólapokat, hiszen rengeteg értékes és hasznos tudásanyagot tartalmazott, amelyek segítették a szülők tudatosítását. Emellett munkavállalóink részére belső előadást is szerveztünk, így kollégáink is megismerhették a témával kapcsolatos legfontosabb információkat”
– tette hozzá Tell-Prantner Mária, a Betadine® márka Szenior termékmenedzsere.
[1] Kutatás: az Opinio a Betadine® oldat megbízásából végzett kutatása reprezentatív az okostelefonnal rendelkező, 16-59 évesekre nem, kor, iskolai végzettség, régió és településtípus alapján. A kutatást 1104-en töltötték ki 2024. április 5 és 2024. április 11 között.
Kapcsolódó cikkeink
Évente 6000 milliárd dollár veszteséget okoznak a hekkerek – Új Future Talks Podcast Keleti Arthur kibertitok jövőkutatóval
Vajon a kiberbiztonsági szakma tényleg a titoktartásról szól? Hogyan viszonyul…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Hatalmas vállalkozói érdeklődés mellett mutatkoztak be az új versenyképességet növelő uniós pályázatok a budapesti kamara tájékoztató fórumán
Több mint egy évtizedes kihagyás után budapesti cégek számára is…
Tovább olvasom >2025-ben magához térhet a fogyasztás
Mi jellemezte a magyar gazdaságot az elmúlt negyedévben? Mikor kap…
Tovább olvasom >