Magazin: Kiemelkedő növekedés a Nemzeti Dohányboltok nem dohánytermék (NDT) értékesítésében
Az elmúlt évek átlagát messze felülmúló növekedést produkáltak az év első négy hónapjában azok az úttörő dohányboltok, amelyek hazánkban az elsők között alkalmaztak digitális eladáshelyi reklámeszközt.
A Nemzeti dohányboltok forgalmában egyre nagyobb szerepet játszó kategóriák fejlődési üteme akár a két-, háromszorosára is nőtt a 2017. év elején, digitális eszköz használata nélkül elért bővülésnek. Ez annál inkább is biztató, mivel 2017-ben ugyanezen dohányboltok teljes árbevételének közel 13 százalékát, már a nem dohány termékek tették ki. Arról nem is szólva, hogy e kategóriák 25–30 százalékos fedezetteremtő képessége jóval meghaladja a dohánytermékeken, éves szinten elérhető 10,6–10,8 százalékos átlagos árrést. Ennek megfelelően, a korábbiaknál jóval nagyobb odafigyelést, fokozott figyelmet kapva a dohánykiskereskedőktől, további dinamikus fejlődéssel kecsegtetnek.
Forrás: Trafik.hu (Dohánybolt Ellátó Kft.) A Trafik.hu 100 dohánybolt értékesítési munkáját támogató, virtuális beszerzési társulás.
Megállapíthatjuk, hogy a nemzeti dohányboltok elhelyezkedésüknek, hosszabb nyitvatartási idejüknek és stabil fizetőképes keresletet képviselő vevőkörüknek köszönhetően új, alternatív értékesítési csatornává váltak. //
Kapcsolódó cikkeink
2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Újabb termék került a nemzeti dohányboltokba, aminek eddig nem ott volt a helye
December 7-én arról döntött az Országgyűlés, hogy 2023. február 1-jétől…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >