Magazin: Kiemelkedő növekedés a Nemzeti Dohányboltok nem dohánytermék (NDT) értékesítésében

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2018. 06. 07. 07:30

Az elmúlt évek átlagát messze felülmúló növekedést produkáltak az év első négy hónapjában azok az úttörő dohányboltok, amelyek hazánkban az elsők között alkalmaztak digitális eladáshelyi reklámeszközt.

A Nemzeti dohányboltok forgalmában egyre nagyobb szerepet játszó kategóriák fejlődési üteme akár a két-, háromszorosára is nőtt a 2017. év elején, digitális eszköz használata nélkül elért bővülésnek. Ez annál inkább is biztató, mivel 2017-ben ugyanezen dohányboltok teljes árbevételének közel 13 százalékát, már a nem dohány termékek tették ki. Arról nem is szólva, hogy e kategóriák 25–30 százalékos fedezetteremtő képessége jóval meghaladja a dohánytermékeken, éves szinten elérhető 10,6–10,8 százalékos átlagos árrést. Ennek megfelelően, a korábbiaknál jóval nagyobb odafigyelést, fokozott figyelmet kapva a dohánykiskereskedőktől, további dinamikus fejlődéssel kecsegtetnek.

Forrás: Trafik.hu (Dohánybolt Ellátó Kft.) A Trafik.hu 100 dohánybolt értékesítési munkáját támogató, virtuális beszerzési társulás.

Megállapíthatjuk, hogy a nemzeti dohányboltok elhelyezkedésüknek, hosszabb nyitvatartási idejüknek és stabil fizetőképes keresletet képviselő vevőkörüknek köszönhetően új, alternatív értékesítési csatornává váltak. //

Kapcsolódó cikkeink