Kiemelkedő minőségű sertéshús termékek a boltok polcain
Stratégiai partnerével, a Bonafarm Csoport sertéságazatával közös, többéves fejlesztőmunka eredményeként kiemelkedő minőségűek és biztonságos forrásból származnak a mohácsi vágóhídról kikerülő sertéshúsok, hangsúlyozza a Bonafarm Csoport március 19-ei sajtóközleménye. A két fél kooperációjának köszönhetően már azok a fogyasztók is megtalálják számításukat a nagyobb áruházak hűtőiben, akik kiemelten odafigyelnek arra, hogy GMO- és antibiotikum-mentes hústerméket vásároljanak. A termékek könnyebb azonosíthatóságát a boltok hűtőpolcain egy könnyen értelmezhető ikonrendszer segíti.
– Magyarországon és az Európai Unióban rendkívül szigorú követelményeknek kell megfelelnie a GMO-mentes termékeket előállítóknak, így büszkék vagyunk rá, hogy ezt prémium hústermékeink előállítása során a teljes termékláncunkban meg tudjuk valósítani. Továbbá a termékválaszték elemeinek alapanyagát olyan sertések húsa adja, melyeket saját telephelyeinken gondosan, magas állatjóléti körülmények között nevelünk, takarmányuk pedig nem tartalmaz a humánegészségügyben kritikus antibiotikumokat – tette hozzá Krzyzewsky Nóra, a Bonafarm Csoport minőségirányítási igazgatója. //
Kapcsolódó cikkeink
Csökkent a vágósertés termelői ára az egy évvel korábbihoz képest
A KSH adatai szerint Magyarország élősertés-kivitele 21,6 százalékkal 6,7 ezer…
Tovább olvasom >42 százalékkal esett vissza az élősertés behozatala
A KSH adatai szerint Magyarország élősertés-kivitele 3,3 százalékkal 5,6 ezer…
Tovább olvasom >Indul a „Micsoda malacunk van!” sertéshús-népszerűsítő kampány – videóval
A magyar termékek vásárlása a nemzetgazdaságot támogatja, munkahelyek megtartását segíti,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Már három autonóm üzletet működtet a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgium megnyitotta harmadik autonóm BuyBye üzletét a NATO…
Tovább olvasom >Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >