Kiemelkedő évet zárt a Spar
2007-ben is folytatja dinamikus terjeszkedését a Spar Magyarország: 3 Interspar hipermarket és 15 Spar szupermarket nyitását tervezi. A cél, hogy az ország minden részére, egyre több vásárlóhoz eljusson a Spar minőség, a cég által képviselt kiváló kereskedelmi kultúra, és ezzel a Spar piaci részesedése növekedjen – hangzott el a cég február 14-i sajtótájékoztatóján.
A vállalat továbbra is első helyen áll az élelmiszer-biztonság területén. A minőség-ellenőrzés, minőségbiztosítás során végzett munkáját tovább kívánja erősíteni.
2007-ben Üllőn tervezi második logisztikai központjának megnyitását, amely a tervek szerint a jelenlegi kétszerese lesz, több mint 50 ezer négyzetméter. A beruházás több mint 10 millió eurós nagyságrendű.
Idei nyereményjátékai közül az első a sajtótájékoztató másnapján indult: „Hat A6-ra hajthat!” néven. A hat hónapon keresztül tartó játékban 6 darab Audi A6-os gépjármű talál gazdára, és a részvételhez nem kell más, mint minimum 3600 forintért vásárolni valamelyik Spar, Interspar vagy Kaiser's üzletben.
A Spar Magyarország 2006-ot kiemelkedő üzleti eredménnyel zárta: közel 22 százalékkal 245,678 milliárd forintra növelte forgalmát. Üzleteinek eladótere 36 ezer négyzetméterrel nőtt, így az év végén már meghaladta a 237 ezer négyzetmétert.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >