Kiemelkedő évet zárt a Hell Energy
Eladott darabszám tekintetében 23,8 százalékos, rekord piaci részesedést ért el a HELL márka 2011 decemberében, amely éppen a kétszerese a 2010 decemberi piacrészének (11.9%), derül ki a legfrissebb AC Nielsen kiskereskedelmi kutatásból. Az önmagáért beszélő eredményt egy különleges, új termék piacra dobásával ünnepli az évek óta piacvezető pozíciót birtokló hazai gyártó: a magyar választék legerősebb energiaitalát – a HELL STRONG termékcsaládot – hozta forgalomba, amely 20 százalékkal több koffeint tartalmaz, mint a jelenleg kapható koffeines energiaitalok nagy része.
Az AC Nielsen riportjából kiderül, hogy 2011 decemberében négy nagy múltú és nevű konkurens márka összesített eladásánál is többet harapott egyedül a piacból a HELL ENERGY Magyarország Kft. Darab alapú saját értékesítési adatai alapján pedig egy év alatt 34 százalékkal sikerült növelnie magyarországi eladásait. A kimagasló eredményeket a portfólió bővítésével ünnepli az ördögfejes energiaital-gyártó: a piacon egyedülálló, 20 százalékkal magasabb koffeintartalmú Hell Strong kiemelten magas élénkítő hatását extrém, megfeszített koncentrációt követelő igénybevétel esetén ajánlja a gyártó. A magyar piac legütősebb energiaitala a korábbi 32 mg/100 ml helyett 38,4mg/100ml koffeint tartalmaz majd, így intenzív frissítő erővel szolgál, amely pont akkor hat, amikor a legnagyobb szükség van rá. Nem véletlen, hogy ajánlott fogyasztási mennyisége napi egy doboz. A hazai piac legerősebb energiaitalának receptúrájában két új összetevő – az inositol és a glükuronolakton – egészíti ki a koffein élénkítő hatását. Az inositol az agy és a vese működéséhez elengedhetetlen – a glükózhoz hasonló – vegyület, míg a glükoronolakton olyan szénhidrát, amely az emberi testben a méregtelenítési folyamatokban vesz részt.
A +20% koffenint tartalmazó Hell Strong a közkedvelt tutti-frutti ízvilágot két gyümölcsös ízzel dobja fel, az egyik a már tavaly nyár óta ismert, és igen nagy sikert arató piros szőlő – tutti-frutti kombináció, a másik egy teljesen egyedi, új ízvilág, amelyben a megszokott tutti-fruttit az alma üdítő aromája egészít ki.
A piacvezető Hell márka stratégiájának fontos pillére az innováció. Tavaly szeptemberben egy hosszú és költséges termékfejlesztés eredményeként dobta piacra a Hell New Generation-t, amely elsőként nyújt széles körben elérhető, egészségesebb alternatívát az energiaitalok kedvelőinek, ugyanis természetes összetevőkkel – mate teával és teobrominnal – élénkít. A Hell Energy a változatos portfolió kialakításával a fogyasztói igények minél szélesebb spektrumát kívánja kielégíteni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >