Kiemelkedő évet zárt a Hell Energy
Eladott darabszám tekintetében 23,8 százalékos, rekord piaci részesedést ért el a HELL márka 2011 decemberében, amely éppen a kétszerese a 2010 decemberi piacrészének (11.9%), derül ki a legfrissebb AC Nielsen kiskereskedelmi kutatásból. Az önmagáért beszélő eredményt egy különleges, új termék piacra dobásával ünnepli az évek óta piacvezető pozíciót birtokló hazai gyártó: a magyar választék legerősebb energiaitalát – a HELL STRONG termékcsaládot – hozta forgalomba, amely 20 százalékkal több koffeint tartalmaz, mint a jelenleg kapható koffeines energiaitalok nagy része.
Az AC Nielsen riportjából kiderül, hogy 2011 decemberében négy nagy múltú és nevű konkurens márka összesített eladásánál is többet harapott egyedül a piacból a HELL ENERGY Magyarország Kft. Darab alapú saját értékesítési adatai alapján pedig egy év alatt 34 százalékkal sikerült növelnie magyarországi eladásait. A kimagasló eredményeket a portfólió bővítésével ünnepli az ördögfejes energiaital-gyártó: a piacon egyedülálló, 20 százalékkal magasabb koffeintartalmú Hell Strong kiemelten magas élénkítő hatását extrém, megfeszített koncentrációt követelő igénybevétel esetén ajánlja a gyártó. A magyar piac legütősebb energiaitala a korábbi 32 mg/100 ml helyett 38,4mg/100ml koffeint tartalmaz majd, így intenzív frissítő erővel szolgál, amely pont akkor hat, amikor a legnagyobb szükség van rá. Nem véletlen, hogy ajánlott fogyasztási mennyisége napi egy doboz. A hazai piac legerősebb energiaitalának receptúrájában két új összetevő – az inositol és a glükuronolakton – egészíti ki a koffein élénkítő hatását. Az inositol az agy és a vese működéséhez elengedhetetlen – a glükózhoz hasonló – vegyület, míg a glükoronolakton olyan szénhidrát, amely az emberi testben a méregtelenítési folyamatokban vesz részt.
A +20% koffenint tartalmazó Hell Strong a közkedvelt tutti-frutti ízvilágot két gyümölcsös ízzel dobja fel, az egyik a már tavaly nyár óta ismert, és igen nagy sikert arató piros szőlő – tutti-frutti kombináció, a másik egy teljesen egyedi, új ízvilág, amelyben a megszokott tutti-fruttit az alma üdítő aromája egészít ki.
A piacvezető Hell márka stratégiájának fontos pillére az innováció. Tavaly szeptemberben egy hosszú és költséges termékfejlesztés eredményeként dobta piacra a Hell New Generation-t, amely elsőként nyújt széles körben elérhető, egészségesebb alternatívát az energiaitalok kedvelőinek, ugyanis természetes összetevőkkel – mate teával és teobrominnal – élénkít. A Hell Energy a változatos portfolió kialakításával a fogyasztói igények minél szélesebb spektrumát kívánja kielégíteni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tépett sertéshússal érkezik a McDonald’s legújabb szendvicse
A hazai McDonald’s november 14-én mutatja be országszerte Maestro burgercsaládja…
Tovább olvasom >Az ételmentés menő! De vajon mennyire?- Lezajlott a Munch sajtóeseménye
“Miért menő az ételmentés?” címmel szervezett sajtóeseményt a Munch, melynek…
Tovább olvasom >Lidl Magyarország idén is zárva tart szenteste: az ünnep békéjét támogatja az áruházlánc
A Lidl Magyarország tavaly elindított hagyományát követve idén sem nyitja…
Tovább olvasom >