Kiemelkedő évet zárt a Hell Energy
Eladott darabszám tekintetében 23,8 százalékos, rekord piaci részesedést ért el a HELL márka 2011 decemberében, amely éppen a kétszerese a 2010 decemberi piacrészének (11.9%), derül ki a legfrissebb AC Nielsen kiskereskedelmi kutatásból. Az önmagáért beszélő eredményt egy különleges, új termék piacra dobásával ünnepli az évek óta piacvezető pozíciót birtokló hazai gyártó: a magyar választék legerősebb energiaitalát – a HELL STRONG termékcsaládot – hozta forgalomba, amely 20 százalékkal több koffeint tartalmaz, mint a jelenleg kapható koffeines energiaitalok nagy része.
Az AC Nielsen riportjából kiderül, hogy 2011 decemberében négy nagy múltú és nevű konkurens márka összesített eladásánál is többet harapott egyedül a piacból a HELL ENERGY Magyarország Kft. Darab alapú saját értékesítési adatai alapján pedig egy év alatt 34 százalékkal sikerült növelnie magyarországi eladásait. A kimagasló eredményeket a portfólió bővítésével ünnepli az ördögfejes energiaital-gyártó: a piacon egyedülálló, 20 százalékkal magasabb koffeintartalmú Hell Strong kiemelten magas élénkítő hatását extrém, megfeszített koncentrációt követelő igénybevétel esetén ajánlja a gyártó. A magyar piac legütősebb energiaitala a korábbi 32 mg/100 ml helyett 38,4mg/100ml koffeint tartalmaz majd, így intenzív frissítő erővel szolgál, amely pont akkor hat, amikor a legnagyobb szükség van rá. Nem véletlen, hogy ajánlott fogyasztási mennyisége napi egy doboz. A hazai piac legerősebb energiaitalának receptúrájában két új összetevő – az inositol és a glükuronolakton – egészíti ki a koffein élénkítő hatását. Az inositol az agy és a vese működéséhez elengedhetetlen – a glükózhoz hasonló – vegyület, míg a glükoronolakton olyan szénhidrát, amely az emberi testben a méregtelenítési folyamatokban vesz részt.
A +20% koffenint tartalmazó Hell Strong a közkedvelt tutti-frutti ízvilágot két gyümölcsös ízzel dobja fel, az egyik a már tavaly nyár óta ismert, és igen nagy sikert arató piros szőlő – tutti-frutti kombináció, a másik egy teljesen egyedi, új ízvilág, amelyben a megszokott tutti-fruttit az alma üdítő aromája egészít ki.
A piacvezető Hell márka stratégiájának fontos pillére az innováció. Tavaly szeptemberben egy hosszú és költséges termékfejlesztés eredményeként dobta piacra a Hell New Generation-t, amely elsőként nyújt széles körben elérhető, egészségesebb alternatívát az energiaitalok kedvelőinek, ugyanis természetes összetevőkkel – mate teával és teobrominnal – élénkít. A Hell Energy a változatos portfolió kialakításával a fogyasztói igények minél szélesebb spektrumát kívánja kielégíteni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az Alibaba 50 milliárd eurót fektet mesterséges intelligenciába és felhőtechnológiába
Az Alibaba kínai technológiai óriáscég jelentős beruházást jelentett be a…
Tovább olvasom >A cégek közel fele emeli a cafeteria összegét a fizikai dolgozók körében idén
2025-ben jelentős változások történtek a béren kívüli juttatások terén Magyarországon:…
Tovább olvasom >Az AHR Expo-n debütáltak az LG legújabb HVAC megoldásai
Az LG Electronics (LG) a floridai Orlandóban megrendezett, világhírű AHR…
Tovább olvasom >