Turizmusban erősít az Aldi
Második alkalommal vett részt az Aldi Utazás Magyarország első számú turisztikai vásárán, a Hungexpo Budapesti Vásárközpontban az Utazás 2019 kiállításon.
Az Aldi Magyarország 2017 szeptemberében indította el Aldi Utazás márkanév alatt új szolgáltatását, amelynek révén online foglalható utakkal és szállásokkal bővítette kínálatát. Ez a szolgáltatás több országban is működik már, Ausztriában például az Aldi Magyarország anyavállalata, a Hofer immár 15 éve kínál utazási szolgáltatást.
Az Aldi Utazás a Közép-Európa legnagyobb beutaztató ügynökségének számító Eurotours International termékeit kínálja a magyar piacon.
Tavaly már több ezer utas választotta a kiskereskedelmi lánc utazási szolgáltatását. A célországok közül Ausztria a legnépszerűbb, minden harmadik foglalás ide érkezett. Elsősorban az osztrák síutak és városnézős programok kedveltek, vagyis Bécs és Salzburg a leglátogatottabbak. Ugyancsak sok foglalás érkezett Olaszországba, főleg az ország északi részére, Horvátország a dobogó harmadik helyét foglalta el.
A negyedik legtöbb foglalás viszont Magyarországra érkezett: kedveltek a wellnesshotelek, illetve feljövőben van a Balaton is, például Tihany.
Az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. 2008-ban nyitotta meg hálózatának első áruházát Magyarországon, jelenleg országszerte 138 üzlettel van jelen a magyar kiskereskedelemben, és mintegy 3500 főt foglalkoztat. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Idén is díjazták a legjobb konferencia és wellness szállodákat
Hat magyarországi konferencia és wellness szálloda, valamint rendezvényhelyszín kapott Aranynap-díjat…
Tovább olvasom >A Balatoni Szövetség a Balaton lelkiismerete lesz
Az önkormányzatokat tömörítő Balatoni Szövetség (BSZ) a Balaton lelkiismerete kell…
Tovább olvasom >Idén is kiemelten kezelik a rendőrök a Balaton és a Velencei-tó térségét
A turisztikai idényben idén is a Balatoni Közbiztonsági Koordinációs Bizottság…
Tovább olvasom >További cikkeink
A „Köszi, SIÓ!” program idén is támogatja az iskolásokat: fókuszban a gyerekek digitális biztonsága
A digitális oktatás támogatása, valamint a gyermekek online jóléte és…
Tovább olvasom >Három hazai fajtával indult az eperszezon a Kifli.hu-n
Az eper minden évben a legnépszerűbb szezonális gyümölcsök közé tartozik…
Tovább olvasom >Új fejezet a prémium élelmiszerek piacán: a Chef Market megvásárolta a Culinaris nagy- és kiskereskedelmi üzletágát
Jelentős átalakulás zajlik a prémium élelmiszerek hazai piacán: a Chef…
Tovább olvasom >