Díjat kapott a Penny Market
A Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj átadóján díjazták a Penny Marketet: a nemzetközi áruházlánc a legtöbb Magyar Termék védjegyes, saját márkás termék forgalmazásáért kapott különdíjat – olvasható az origo-n. A Penny Market az első diszkontáruház, aki ebben az elismerésben részesült Magyarországon.
A magyar beszállítókkal és gazdákkal folytatott folyamatos együttműködés eredményeként a Penny Market a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj átadóján a legtöbb Magyar Termék védjegyes saját márkás termékeket forgalmazó lánc különdíját vehette át Feldman Zsolttól, az Agrárminisztérium államtitkárától.
A Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat azzal a célkitűzéssel hozták létre, hogy díjazzák és elismerjék azokat az üzleteket, akik aktívan segítenek abban, hogy a magyar termékek minél több háztartásba eljussanak.
Az értékelésre olyan szakembereket kértek fel, akik saját tapasztalataik alapján, objektív szempontok szerint mérlegelték az áruházláncok teljesítményét.
A Penny Market sokrétű tevékenységgel támogatja a magyar beszállítók és gazdák érvényesülését a hazai piacon: nemcsak folyamatos beszállítói lehetőségeket kínál számukra, hanem egyéb marketing és kommunikációs tevékenységekkel is hozzájárul sikereikhez.
A nemzetközi áruházlánc felelős vállalatként környezetvédelmi és fenntarthatósági szempontból is fontosnak tartja, hogy minél több esetben hazai szállítási útvonalakat használjon. Emellett nagy előny, hogy a magyar gazdaságokból, beszállítóktól, származó áru pontosan nyomon követhető és ellenőrizhető forrásból származik. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
PENNY: elköteleződés a hazai értékek mellett
2024-ben a PENNY számára a magyar termékek iránti elköteleződés különösen…
Tovább olvasom >Kiemelt figyelmet fordít a hazai termékekre a TISZA-COOP
A Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj 2024 verseny szakmai különdíját idén…
Tovább olvasom >Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj: A CBA és a hazai termékek sikere
A CBA Kereskedelmi Kft. számára a 2024-es Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >