Díjat kapott a Penny Market

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2019. 09. 19. 11:18

A Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj átadóján díjazták a Penny Marketet: a nemzetközi áruházlánc a legtöbb Magyar Termék védjegyes, saját márkás termék forgalmazásáért kapott különdíjat – olvasható az origo-n. A Penny Market az első diszkontáruház, aki ebben az elismerésben részesült Magyarországon.

A magyar beszállítókkal és gazdákkal folytatott folyamatos együttműködés eredményeként a Penny Market a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj átadóján a legtöbb Magyar Termék védjegyes saját márkás termékeket forgalmazó lánc különdíját vehette át Feldman Zsolttól, az Agrárminisztérium államtitkárától.

A Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat azzal a célkitűzéssel hozták létre, hogy díjazzák és elismerjék azokat az üzleteket, akik aktívan segítenek abban, hogy a magyar termékek minél több háztartásba eljussanak.

Az értékelésre olyan szakembereket kértek fel, akik saját tapasztalataik alapján, objektív szempontok szerint mérlegelték az áruházláncok teljesítményét.

A Penny Market sokrétű tevékenységgel támogatja a magyar beszállítók és gazdák érvényesülését a hazai piacon: nemcsak folyamatos beszállítói lehetőségeket kínál számukra, hanem egyéb marketing és kommunikációs tevékenységekkel is hozzájárul sikereikhez.

A nemzetközi áruházlánc felelős vállalatként környezetvédelmi és fenntarthatósági szempontból is fontosnak tartja, hogy minél több esetben hazai szállítási útvonalakat használjon. Emellett nagy előny, hogy a magyar gazdaságokból, beszállítóktól, származó áru pontosan nyomon követhető és ellenőrizhető forrásból származik. (origo)

Kapcsolódó cikkeink