Díjat kapott a Penny Market
A Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj átadóján díjazták a Penny Marketet: a nemzetközi áruházlánc a legtöbb Magyar Termék védjegyes, saját márkás termék forgalmazásáért kapott különdíjat – olvasható az origo-n. A Penny Market az első diszkontáruház, aki ebben az elismerésben részesült Magyarországon.
A magyar beszállítókkal és gazdákkal folytatott folyamatos együttműködés eredményeként a Penny Market a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj átadóján a legtöbb Magyar Termék védjegyes saját márkás termékeket forgalmazó lánc különdíját vehette át Feldman Zsolttól, az Agrárminisztérium államtitkárától.
A Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat azzal a célkitűzéssel hozták létre, hogy díjazzák és elismerjék azokat az üzleteket, akik aktívan segítenek abban, hogy a magyar termékek minél több háztartásba eljussanak.
Az értékelésre olyan szakembereket kértek fel, akik saját tapasztalataik alapján, objektív szempontok szerint mérlegelték az áruházláncok teljesítményét.
A Penny Market sokrétű tevékenységgel támogatja a magyar beszállítók és gazdák érvényesülését a hazai piacon: nemcsak folyamatos beszállítói lehetőségeket kínál számukra, hanem egyéb marketing és kommunikációs tevékenységekkel is hozzájárul sikereikhez.
A nemzetközi áruházlánc felelős vállalatként környezetvédelmi és fenntarthatósági szempontból is fontosnak tartja, hogy minél több esetben hazai szállítási útvonalakat használjon. Emellett nagy előny, hogy a magyar gazdaságokból, beszállítóktól, származó áru pontosan nyomon követhető és ellenőrizhető forrásból származik. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Eredményes évet zárt a PENNY – Központban a vásárlói élmény és a fenntartható megoldások
A PENNY Magyarország a kiskereskedelmi szektor meghatározó szereplőjeként a kihívások…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >A védjegy, amely segíti a magyar vállalkozásokat – Ilyen volt a Magyar Termék Nonprofit Kft. februári tájékoztató fóruma
Miért előnyös a védjegyhasználat, miként erősítheti a cégek piaci pozícióját,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új adónem bevezetését javasolja az Európai Bizottság
Az Európai Bizottság a közelmúltban javaslatot tett az Európai Unió…
Tovább olvasom >Egy különleges együttműködés az Unicum Riserva és a beck@grecsó duó között: útjára indult a „szeretet vessző béke”
Az Unicum Riserva támogatásában márciusban debütált a beck@grecsó formáció új…
Tovább olvasom >Újabb elismerés a Borsodi Sörgyár jó munkahelyi gyakorlataiért
Második alkalommal ítélték oda a Borsodi Sörgyárnak a Sokszínű és…
Tovább olvasom >