Díjat kapott a Penny Market
A Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj átadóján díjazták a Penny Marketet: a nemzetközi áruházlánc a legtöbb Magyar Termék védjegyes, saját márkás termék forgalmazásáért kapott különdíjat – olvasható az origo-n. A Penny Market az első diszkontáruház, aki ebben az elismerésben részesült Magyarországon.
A magyar beszállítókkal és gazdákkal folytatott folyamatos együttműködés eredményeként a Penny Market a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj átadóján a legtöbb Magyar Termék védjegyes saját márkás termékeket forgalmazó lánc különdíját vehette át Feldman Zsolttól, az Agrárminisztérium államtitkárától.
A Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat azzal a célkitűzéssel hozták létre, hogy díjazzák és elismerjék azokat az üzleteket, akik aktívan segítenek abban, hogy a magyar termékek minél több háztartásba eljussanak.
Az értékelésre olyan szakembereket kértek fel, akik saját tapasztalataik alapján, objektív szempontok szerint mérlegelték az áruházláncok teljesítményét.
A Penny Market sokrétű tevékenységgel támogatja a magyar beszállítók és gazdák érvényesülését a hazai piacon: nemcsak folyamatos beszállítói lehetőségeket kínál számukra, hanem egyéb marketing és kommunikációs tevékenységekkel is hozzájárul sikereikhez.
A nemzetközi áruházlánc felelős vállalatként környezetvédelmi és fenntarthatósági szempontból is fontosnak tartja, hogy minél több esetben hazai szállítási útvonalakat használjon. Emellett nagy előny, hogy a magyar gazdaságokból, beszállítóktól, származó áru pontosan nyomon követhető és ellenőrizhető forrásból származik. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Gluténmentesen is teljes értékűen
A gluténmentes termékek szegmense ma már a modern, egészségtudatos életmód szerves…
Tovább olvasom >A védjegy, amely segíti a magyar vállalkozásokat – Ilyen volt a Magyar Termék Nonprofit Kft. februári tájékoztató fóruma
Miért előnyös a védjegyhasználat, miként erősítheti a cégek piaci pozícióját,…
Tovább olvasom >Törékeny egyensúly
A tojás évezredek óta az egyik legfontosabb és legkeresettebb alapélelmiszer.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >