Kiderült, a Coca-Cola vagy a Pepsi teljesít-e jobban
A Coca-Cola és a Pepsi hosszú ideje folyó rivalizációja folytatódik, és mindkét vállalat meglepően eredményes harmadik negyedévet tudhat maga mögött, túlteljesítve ezzel a piaci várakozásokat. Annak ellenére, hogy mindkét vállalat részvényei megzuhantak kissé idén, a Coca-Cola és a Pepsi is pozitív eredményeket ért el.
A Coca-Cola jelenleg 242 milliárd dolláros piaci kapitalizációval rendelkezik, ami mintegy 20 milliárd dollárral meghaladja a Pepsiét – állítja a CNBC.
Mindkét vállalat felülmúlta a Wall Street elemzőinek harmadik negyedéves eredményekre vonatkozó becsléseit, és javította egész éves előrejelzéseit. Azonban érdemes megjegyezni, hogy csak a Coca-Cola tudott volumennövekedésről beszámolni.
Az ár- és árfolyamhatásokat kiszűrő mérőszám az utóbbi időben egyre fontosabbá vált a befektetők körében, mivel az élelmiszer- és italgyártó vállalatok igyekeznek elkerülni az áremeléseket.
A Coca-Cola harmadik negyedévi teljes forgalma 2 százalékkal növekedett, míg a Pepsi stagnáló italforgalmat és 1,5 százalékos csökkenést jelentett be.
Az Észak-Amerika piacot tekintve még markánsabb különbségek mutatkoznak a két vállalat között. A Coca-Cola stagnáló italvolumenről számolt be, míg a Pepsi észak-amerikai italüzletágában 6 százalékos volumencsökkenést regisztrált.
A Coca-Cola emelte az egész évre vonatkozó felső és alsó eredménykilátásait, míg a Pepsi csak az egész évre vonatkozó előrejelzését emelte meg. A verseny tehát továbbra is éles marad a két italóriás között.
Kapcsolódó cikkeink
Megérkezett a Coca-Cola ikonikus karácsonyi kamionja
Az ikonikus Coca-Cola kamion idén Magyarországra is begurul. A túra…
Tovább olvasom >Közösen igyekszik elérni a délkelet-ázsiai hibrid vásárlókat a Coca-Cola és Grab
A Coca-Cola és a Grab együttműködésük megerősítésével igyekeznek a Délkelet-Ázsiában…
Tovább olvasom >Új programot indít a Coca-Cola Indiában a kis- és középvállalkozások támogatására
A Coca-Cola India bejelentette a Super Power Retailer Program nevű…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >