Kiderült, a Coca-Cola vagy a Pepsi teljesít-e jobban
A Coca-Cola és a Pepsi hosszú ideje folyó rivalizációja folytatódik, és mindkét vállalat meglepően eredményes harmadik negyedévet tudhat maga mögött, túlteljesítve ezzel a piaci várakozásokat. Annak ellenére, hogy mindkét vállalat részvényei megzuhantak kissé idén, a Coca-Cola és a Pepsi is pozitív eredményeket ért el.
A Coca-Cola jelenleg 242 milliárd dolláros piaci kapitalizációval rendelkezik, ami mintegy 20 milliárd dollárral meghaladja a Pepsiét – állítja a CNBC.
Mindkét vállalat felülmúlta a Wall Street elemzőinek harmadik negyedéves eredményekre vonatkozó becsléseit, és javította egész éves előrejelzéseit. Azonban érdemes megjegyezni, hogy csak a Coca-Cola tudott volumennövekedésről beszámolni.
Az ár- és árfolyamhatásokat kiszűrő mérőszám az utóbbi időben egyre fontosabbá vált a befektetők körében, mivel az élelmiszer- és italgyártó vállalatok igyekeznek elkerülni az áremeléseket.
A Coca-Cola harmadik negyedévi teljes forgalma 2 százalékkal növekedett, míg a Pepsi stagnáló italforgalmat és 1,5 százalékos csökkenést jelentett be.
Az Észak-Amerika piacot tekintve még markánsabb különbségek mutatkoznak a két vállalat között. A Coca-Cola stagnáló italvolumenről számolt be, míg a Pepsi észak-amerikai italüzletágában 6 százalékos volumencsökkenést regisztrált.
A Coca-Cola emelte az egész évre vonatkozó felső és alsó eredménykilátásait, míg a Pepsi csak az egész évre vonatkozó előrejelzését emelte meg. A verseny tehát továbbra is éles marad a két italóriás között.
Kapcsolódó cikkeink
Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Foci a Kurfürstendammon – A nap videója
A Coca Cola vendingautomatákra építő kreatív akcióiról többször is beszéltünk…
Tovább olvasom >Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >