Kiderült, a Coca-Cola vagy a Pepsi teljesít-e jobban
A Coca-Cola és a Pepsi hosszú ideje folyó rivalizációja folytatódik, és mindkét vállalat meglepően eredményes harmadik negyedévet tudhat maga mögött, túlteljesítve ezzel a piaci várakozásokat. Annak ellenére, hogy mindkét vállalat részvényei megzuhantak kissé idén, a Coca-Cola és a Pepsi is pozitív eredményeket ért el.

Vezet Coca-Cola
A Coca-Cola jelenleg 242 milliárd dolláros piaci kapitalizációval rendelkezik, ami mintegy 20 milliárd dollárral meghaladja a Pepsiét – állítja a CNBC.
Mindkét vállalat felülmúlta a Wall Street elemzőinek harmadik negyedéves eredményekre vonatkozó becsléseit, és javította egész éves előrejelzéseit. Azonban érdemes megjegyezni, hogy csak a Coca-Cola tudott volumennövekedésről beszámolni.
Az ár- és árfolyamhatásokat kiszűrő mérőszám az utóbbi időben egyre fontosabbá vált a befektetők körében, mivel az élelmiszer- és italgyártó vállalatok igyekeznek elkerülni az áremeléseket.
A Coca-Cola harmadik negyedévi teljes forgalma 2 százalékkal növekedett, míg a Pepsi stagnáló italforgalmat és 1,5 százalékos csökkenést jelentett be.
Az Észak-Amerika piacot tekintve még markánsabb különbségek mutatkoznak a két vállalat között. A Coca-Cola stagnáló italvolumenről számolt be, míg a Pepsi észak-amerikai italüzletágában 6 százalékos volumencsökkenést regisztrált.
A Coca-Cola emelte az egész évre vonatkozó felső és alsó eredménykilátásait, míg a Pepsi csak az egész évre vonatkozó előrejelzését emelte meg. A verseny tehát továbbra is éles marad a két italóriás között.
Kapcsolódó cikkeink
Brazil üzemének bővítésébe invesztál a Coca-Cola FEMSA
A Coca-Cola FEMSA több mint 600 millió reált (kb 110…
Tovább olvasom >Új kólát vezet be a Coca-Cola
A Coca-Cola bejelentette: idén ősszel új termékkel bővül az amerikai…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >