Magazin: Kiderülhet, mi befolyásolja étkezési szokásainkat
A fogyasztók élelmiszer-választását és a táplálkozási szokásait befolyásoló különböző pszichikai és szociális motivációk megismerését tűzte ki célul az a nemzetközi projekt, amelyben részt vesz a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara Élelmiszeripari Igazgatósága. Az EATMOT (Psycho-social associated with food choices and eating practices) projekt 2016. június 1-én indult. A keretében végzett munka eredményeképpen megismerhetjük a hazai fogyasztók élelmiszer-fogyasztását befolyásoló főbb tényezőket, amelyeken keresztül a táplálkozási szokások kedvezően befolyásolhatókká, valamint nemzetközi viszonylatban összehasonlíthatóvá válnak. /
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >