Kibővíti „Túl jó, hogy a szemétbe kerüljön” -kampányát a Carrefour
Újabb 240 boltjában indítja el „Too Good To Go” („Túl jó, hogy a szemétbe kerüljön”)-kampányát a Carrefour. A belga hipermarket-lánc 84 üzlete már túl van a „tesztüzemmódon”, és bebizonyosodott, hogy az eladatlan áruk arányának csökkentését célzó intézkedés nagyon is sikeres. A kampány keretében az áruházlánc csökkentett áron, online árulja azokat a termékeit, amelyek hamarosan lejárnak.
A vásárlók rendelhetnek ún. meglepetésdobozokat is, amelyek az eredeti 12-15 eurós ár helyett mindössze 4 euróba kerülnek. A szabályozás szerint már eladhatatlan, ám tökéletesen jó termékek másik részét a Carrefour élelmiszerbankoknak, jótékonysági szervezeteknek adja el vagy ajánlja fel, írja az ESM.
Kapcsolódó cikkeink
Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >Pisztáciás offenzívát indít a Carrefour Polska
Jelentősen bővíti pisztáciás termékkínálatát a Carrefour Polska, több mint 100…
Tovább olvasom >Share a Coke, Share the Music szlogennel felejthetetlen bulira hívja a fogyasztókat a Coca-Cola
A Coca-Cola felejthetetlen bulival ünnepli meg az „Oszd meg a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szegeden nyílt meg az ország első hibrid okosboltja – fotókkal, videókkal
Szegeden nyílt meg csütörtökön az ország első hibrid okosboltja, a…
Tovább olvasom >Így fékezné meg ez EU a Temut
Az Európai Bizottság új javaslata szerint 2025-től 2 eurós kezelési…
Tovább olvasom >Megnyitott Buda legnagyobb Nike üzlete az Allee-ban
Ünnepélyes szalagátvágással nyitott meg Buda legnagyobb Nike üzlete az Allee-ban.…
Tovább olvasom >