Kibővíti „Túl jó, hogy a szemétbe kerüljön” -kampányát a Carrefour
Újabb 240 boltjában indítja el „Too Good To Go” („Túl jó, hogy a szemétbe kerüljön”)-kampányát a Carrefour. A belga hipermarket-lánc 84 üzlete már túl van a „tesztüzemmódon”, és bebizonyosodott, hogy az eladatlan áruk arányának csökkentését célzó intézkedés nagyon is sikeres. A kampány keretében az áruházlánc csökkentett áron, online árulja azokat a termékeit, amelyek hamarosan lejárnak.
A vásárlók rendelhetnek ún. meglepetésdobozokat is, amelyek az eredeti 12-15 eurós ár helyett mindössze 4 euróba kerülnek. A szabályozás szerint már eladhatatlan, ám tökéletesen jó termékek másik részét a Carrefour élelmiszerbankoknak, jótékonysági szervezeteknek adja el vagy ajánlja fel, írja az ESM.
Kapcsolódó cikkeink
Új korszak a Carrefournál: a Saadé család lett a második legnagyobb részvényes
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nyomon követhető és fenntartható marhahúst vezet be kínálatába a Carrefour Brazíliában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Eladhatja romániai üzleteit a Carrefour
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
REGIO JÁTÉK: milliárdos karácsonyi költés a játékpiacon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megjelent a Lidl szakácskönyve
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A JYSK 3 millió forint értékű bútort adományoz az Onkológiai Intézetnek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

