Kibővíti „Túl jó, hogy a szemétbe kerüljön” -kampányát a Carrefour
Újabb 240 boltjában indítja el „Too Good To Go” („Túl jó, hogy a szemétbe kerüljön”)-kampányát a Carrefour. A belga hipermarket-lánc 84 üzlete már túl van a „tesztüzemmódon”, és bebizonyosodott, hogy az eladatlan áruk arányának csökkentését célzó intézkedés nagyon is sikeres. A kampány keretében az áruházlánc csökkentett áron, online árulja azokat a termékeit, amelyek hamarosan lejárnak.
A vásárlók rendelhetnek ún. meglepetésdobozokat is, amelyek az eredeti 12-15 eurós ár helyett mindössze 4 euróba kerülnek. A szabályozás szerint már eladhatatlan, ám tökéletesen jó termékek másik részét a Carrefour élelmiszerbankoknak, jótékonysági szervezeteknek adja el vagy ajánlja fel, írja az ESM.
Kapcsolódó cikkeink
ROSSMANN: Nincs tragédia, megoldjuk! – új image kampány indult 2025 tavaszán
A ROSSMANN, Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő drogéria-parfüméria lánca, 2025-ben újabb…
Tovább olvasom >Okoshűtőt tesztel a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgium a brüsszeli Auderghem városrészben lévő hipermarkete szomszédságában…
Tovább olvasom >Élelmiszerpazarlás-csökkentő platformot indít a Too Good To Go
A Too Good To Go új, mesterséges intelligenciával támogatott platformot…
Tovább olvasom >További cikkeink
Cheetos Pants: narancssárga divatforradalom a sajtpor kedvelőinek
Rendhagyó ruhadarabbal lépett be a Cheetos a divat világába: a…
Tovább olvasom >Védjegybejegyzést kért a McDonaldʼs Oroszországban
A McDonaldʼs kérelmet nyújtott be az orosz szabadalmi hivatalhoz, a…
Tovább olvasom >A további növekedést támogatja az AutoWallis tavalyi nyeresége
Az AutoWallis éves rendes közgyűlésén a részvényesek elfogadták a társaság…
Tovább olvasom >