Kibővíti saját márkás italkínálatát a Waitrose & Partners
Kibővíti saját márkás prémium alkoholkínálatát a Waitrose & Partners. Az új terméksorozat hat új italfajtát tartalmaz.
A prémium választékban elyet kapott a No.1 Sauvignon Blanc Astrolabe is, amely az Astrolabe nevű kis, családi borászatból származik. A bort kizárólag a Waitrose-nak termelik, és kiválóan illik a csirkéhez, a halhoz és a salátához.
Két új Burgundy is része a kollekciónak: a Waitrose & Partners No.1 Côte de Beaune és a The Waitrose & Partners No.1 Pouilly Vinzelles. Mindkét borfajta a Maison Joseph Drouhin-ből érkezik, és kizárólag a Waitrose értékesíti.
Kapcsolódó cikkeink
Az Uber Eatsszel társulva kínál gyors házhozszállítást a Waitrose
A Waitrose brit szupermarketcsoport az Uber Eats gyorsfutárcéggel összefogva kínál…
Tovább olvasom >Növényi alapú, komposztálható, sajátmárkás teafiltert vezet be a brit Lidl
A brit Lidl bejelentette, hogy saját márkás kínálatában átáll a…
Tovább olvasom >A Diageo és a Waitrose külön polcrészt biztosít az alkoholmentes italok számára
A Diageóval kötött új partnersége keretében a Waitrose 60%-kal növeli…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták az „Év promóciója 2024”-díjakat
Idén 16. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Százharmincnál több nevezés érkezett az Év pálinkás bonbonja-2024 versenyre
Százharminchárom nevezés érkezett az Év pálinkás bonbonja-2024 versenyre – mondta…
Tovább olvasom >Közös szakmai konferencián ünnepli a Logisztika Napját a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) és a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU)
Ma van a Logisztika Napja. Ilyenkor országhatáron innen és túl…
Tovább olvasom >