Kibővíti saját márkás italkínálatát a Waitrose & Partners
Kibővíti saját márkás prémium alkoholkínálatát a Waitrose & Partners. Az új terméksorozat hat új italfajtát tartalmaz.
A prémium választékban elyet kapott a No.1 Sauvignon Blanc Astrolabe is, amely az Astrolabe nevű kis, családi borászatból származik. A bort kizárólag a Waitrose-nak termelik, és kiválóan illik a csirkéhez, a halhoz és a salátához.
Két új Burgundy is része a kollekciónak: a Waitrose & Partners No.1 Côte de Beaune és a The Waitrose & Partners No.1 Pouilly Vinzelles. Mindkét borfajta a Maison Joseph Drouhin-ből érkezik, és kizárólag a Waitrose értékesíti.
Kapcsolódó cikkeink
A józanság szava
Egyelőre kicsi, behatárolt, de önmagához képest kifejezetten gyorsan fejlődő szegmens…
Tovább olvasom >Legeltetett állatoktól származó saját márkás tejszínt vezetett be a Waitrose
A Waitrose & Partners új, szabad tartású állatoktól származó tejszíntermékeket…
Tovább olvasom >Újrahasznosítja a parafadugót a brit Waitrose
Elsőként vezet be a Waitrose az Egyesült Királyságban parafadugó újrahasznosítási…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >