Kibővíti saját márkás italkínálatát a Waitrose & Partners
Kibővíti saját márkás prémium alkoholkínálatát a Waitrose & Partners. Az új terméksorozat hat új italfajtát tartalmaz.
A prémium választékban elyet kapott a No.1 Sauvignon Blanc Astrolabe is, amely az Astrolabe nevű kis, családi borászatból származik. A bort kizárólag a Waitrose-nak termelik, és kiválóan illik a csirkéhez, a halhoz és a salátához.
Két új Burgundy is része a kollekciónak: a Waitrose & Partners No.1 Côte de Beaune és a The Waitrose & Partners No.1 Pouilly Vinzelles. Mindkét borfajta a Maison Joseph Drouhin-ből érkezik, és kizárólag a Waitrose értékesíti.
Kapcsolódó cikkeink
A Royal Maillel együtt telepít csomagautomatákat üzleteibe a Sainsbury’s
Hosszú távú együttműködésre lépett a Sainsbury’s és a Royal Mail,…
Tovább olvasom >TikTok-trend ihlette a Kroger új saját márkás termékcsaládját
A Kroger amerikai élelmiszerlánc a legújabb „cherry-core” TikTok trendből merített…
Tovább olvasom >Újra Fairtrade minősítésű a Sainsbury’s saját márkás teája
A Sainsbury’s bejelentette, hogy ismét Fairtrade minősítést kap saját márkás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >5500 szépségrajongóval telt meg az MVM Dome
Minden korábbinál nagyobb érdeklődés mellett zajlott le május 23–24. között…
Tovább olvasom >Sikerrel zárult a III. REL Szervezők Napja
Magyarország élen jár a rövid ellátási láncok támogatásában – hangzott…
Tovább olvasom >