Kibővíti saját márkás italkínálatát a Waitrose & Partners
Kibővíti saját márkás prémium alkoholkínálatát a Waitrose & Partners. Az új terméksorozat hat új italfajtát tartalmaz.
A prémium választékban elyet kapott a No.1 Sauvignon Blanc Astrolabe is, amely az Astrolabe nevű kis, családi borászatból származik. A bort kizárólag a Waitrose-nak termelik, és kiválóan illik a csirkéhez, a halhoz és a salátához.
Két új Burgundy is része a kollekciónak: a Waitrose & Partners No.1 Côte de Beaune és a The Waitrose & Partners No.1 Pouilly Vinzelles. Mindkét borfajta a Maison Joseph Drouhin-ből érkezik, és kizárólag a Waitrose értékesíti.
Kapcsolódó cikkeink
A józanság szava
Egyelőre kicsi, behatárolt, de önmagához képest kifejezetten gyorsan fejlődő szegmens…
Tovább olvasom >Legeltetett állatoktól származó saját márkás tejszínt vezetett be a Waitrose
A Waitrose & Partners új, szabad tartású állatoktól származó tejszíntermékeket…
Tovább olvasom >Újrahasznosítja a parafadugót a brit Waitrose
Elsőként vezet be a Waitrose az Egyesült Királyságban parafadugó újrahasznosítási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre sikeresebb a Modern gyárak éjszakája rendezvénysorozat
A Modern gyárak éjszakája országos online és élő rendezvénysorozat egyre…
Tovább olvasom >Magyar pezsgők sikere a 2024-es Pezsgő Világbajnokságon
Több magyar pezsgőpincészet is kiemelkedő eredményeket ért el a 2024-es…
Tovább olvasom >Hatalmas vállalkozói érdeklődés mellett mutatkoztak be az új versenyképességet növelő uniós pályázatok a budapesti kamara tájékoztató fórumán
Több mint egy évtizedes kihagyás után budapesti cégek számára is…
Tovább olvasom >