Kibővíti saját márkás italkínálatát a Waitrose & Partners
Kibővíti saját márkás prémium alkoholkínálatát a Waitrose & Partners. Az új terméksorozat hat új italfajtát tartalmaz.
A prémium választékban elyet kapott a No.1 Sauvignon Blanc Astrolabe is, amely az Astrolabe nevű kis, családi borászatból származik. A bort kizárólag a Waitrose-nak termelik, és kiválóan illik a csirkéhez, a halhoz és a salátához.
Két új Burgundy is része a kollekciónak: a Waitrose & Partners No.1 Côte de Beaune és a The Waitrose & Partners No.1 Pouilly Vinzelles. Mindkét borfajta a Maison Joseph Drouhin-ből érkezik, és kizárólag a Waitrose értékesíti.
Kapcsolódó cikkeink
Alumíniumpalackos bort vezet be a brit Aldi
Április 14-től alumíniumpalackos saját márkás borral bővül az Aldi kínálata…
Tovább olvasom >Bővíti termelését Európa legnagyobb saját márkás chips gyártója
A belga Roger & Roger 60 millió eurós beruházással fejleszti…
Tovább olvasom >Kávézót nyit egyes üzleteiben a brit Waitrose
Tovább bővítette együttműködését a Waitrose tulajdonosa, a John Lewis Partnership…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új elnökséggel és megújult célokkal folytatja a munkát az MLSZKSZ
Tisztújító közgyűléssel és szakmai konferenciával zárta a 2024-es évet a…
Tovább olvasom >A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év Promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Elindult a Green Awards 2025
Elstartolt Magyarország legrangosabb fenntarthatósági pályázata, a Green Awards, a Portfolió…
Tovább olvasom >