Kiárusítás a Praktikernél

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 08. 31. 00:00

A Vatera és a TeszVesz online aukciós portálok segítségével árusítja ki termékeinek egy részét a Praktiker Magyarországon. Az idei nyár egyik slágerterméke a műrattan volt.

A Praktiker nagy hangsúlyt fektet idén a nyár végi kiárusításra, emiatt a több száz szezonális terméket érintő kiárusítás már július utolsó napján elkezdődött, s fókuszában a kerti termékek, bútorok, illetve a klímák, ventillátorok és szolár lámpák állnak.
A kiárusításra szánt termékeket és szezonális árucikkeket még kedvezőbb áron lehet megvásárolni az interneten, a Praktiker Outletben. A Praktiker Magyarország – a nemzetközi konszernben egyedülálló módon – a Vatera és a TeszVesz online aukciós portálokon kezdett értékesítésbe az év elején, azóta több mint kétezer terméket tudott értékesíteni a neten. A portálokon leginkább a szezonális termékek iránt nagy a kereslet, augusztus közepétől azonban az iskolakezdéshez kapcsolódó termékek is növelték a forgalmat.  Egyre több egynapos, szuperáras akcióban van praktikeres termék, ezek iránt komoly kereslet mutatkozik.
2010 nyarának slágerterméke Magyarországon a műrattan termékek, nagyméretű és állítható napernyők, illetve a 2 kw-os mobilklímák voltak a Praktikernél. A műrattan egy-két éve indult hódító útjára, mivel dekoratív és egyszerű a kezelése. Az óriási, állítóható napernyőket elsősorban a kertek, teraszok árnyékolása miatt vásárolták, míg a 2 kw-os mobilklíma azért vált népszerűvé idehaza, mert installálása nem igényel plusz költséget, beszerelést.



Kapcsolódó cikkeink