Kiárusítás a Praktikernél
A Vatera és a TeszVesz online aukciós portálok segítségével árusítja ki termékeinek egy részét a Praktiker Magyarországon. Az idei nyár egyik slágerterméke a műrattan volt.
A Praktiker nagy hangsúlyt fektet idén a nyár végi kiárusításra, emiatt a több száz szezonális terméket érintő kiárusítás már július utolsó napján elkezdődött, s fókuszában a kerti termékek, bútorok, illetve a klímák, ventillátorok és szolár lámpák állnak.
A kiárusításra szánt termékeket és szezonális árucikkeket még kedvezőbb áron lehet megvásárolni az interneten, a Praktiker Outletben. A Praktiker Magyarország – a nemzetközi konszernben egyedülálló módon – a Vatera és a TeszVesz online aukciós portálokon kezdett értékesítésbe az év elején, azóta több mint kétezer terméket tudott értékesíteni a neten. A portálokon leginkább a szezonális termékek iránt nagy a kereslet, augusztus közepétől azonban az iskolakezdéshez kapcsolódó termékek is növelték a forgalmat. Egyre több egynapos, szuperáras akcióban van praktikeres termék, ezek iránt komoly kereslet mutatkozik.
2010 nyarának slágerterméke Magyarországon a műrattan termékek, nagyméretű és állítható napernyők, illetve a 2 kw-os mobilklímák voltak a Praktikernél. A műrattan egy-két éve indult hódító útjára, mivel dekoratív és egyszerű a kezelése. Az óriási, állítóható napernyőket elsősorban a kertek, teraszok árnyékolása miatt vásárolták, míg a 2 kw-os mobilklíma azért vált népszerűvé idehaza, mert installálása nem igényel plusz költséget, beszerelést.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >