Kiállítói marketing különdíjat kapott a Trade magazin
A Trade magazin elnyerte a Magyar Marketing Szövetség Sirha Budapest 2024 Kiállítás kiállítói marketingdij különdíját.

A díjat Hermann Zsuzsanna ügyvezető-főszerkesztő vette át Dr. Totth Gedeontól, a Budapesti Gazdasági Egyetem intézetvezető, tanszékvezető főiskolai tanárától és Tihanyi Klárától a Hungexpo munkatársától.

A különdíj

A marketing díjat idén a METRO kapta, képünkön Slániczné Molnár Ildikó a METRO Brand és kommunikációs vezetője és Bősze Ákos, a cég HoReCa üzletágfejlesztési vezetője ünnepel Hermann Zsuzsannával

A Trade magazin csapata a díjátadót követően, a díjátadóval
Kapcsolódó cikkeink
Indul a nevezés az ifjú szakácsok országos versenyére
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Olasz konyha 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fenntartható gasztronómia
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Indul a nevezés az ifjú szakácsok országos versenyére
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új tanácsadói programmal segíti a szállodákat az MSZÉSZ
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >