Kiállítói marketing különdíjat kapott a Trade magazin
A Trade magazin elnyerte a Magyar Marketing Szövetség Sirha Budapest 2024 Kiállítás kiállítói marketingdij különdíját.

A díjat Hermann Zsuzsanna ügyvezető-főszerkesztő vette át Dr. Totth Gedeontól, a Budapesti Gazdasági Egyetem intézetvezető, tanszékvezető főiskolai tanárától és Tihanyi Klárától a Hungexpo munkatársától.

A különdíj

A marketing díjat idén a METRO kapta, képünkön Slániczné Molnár Ildikó a METRO Brand és kommunikációs vezetője és Bősze Ákos, a cég HoReCa üzletágfejlesztési vezetője ünnepel Hermann Zsuzsannával

A Trade magazin csapata a díjátadót követően, a díjátadóval
Kapcsolódó cikkeink
Földimogyorót hívott vissza a Metro
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Marketing Diamond Awards: Ismét rekordszámú nevezés érkezett – és még mindig lehet nevezni!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fogyasztóközelben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Élmény, időzítés, tudatosság: új utazási logika rajzolódik ki 2026 felé
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új digitális szakmai platformként mutatkozott be az Online Utazás Expo
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Közelíti a 10%-ot a borravaló mértéke Magyarországon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
