Kiállítói marketing különdíjat kapott a Trade magazin
A Trade magazin elnyerte a Magyar Marketing Szövetség Sirha Budapest 2024 Kiállítás kiállítói marketingdij különdíját.

A díjat Hermann Zsuzsanna ügyvezető-főszerkesztő vette át Dr. Totth Gedeontól, a Budapesti Gazdasági Egyetem intézetvezető, tanszékvezető főiskolai tanárától és Tihanyi Klárától a Hungexpo munkatársától.

A különdíj

A marketing díjat idén a METRO kapta, képünkön Slániczné Molnár Ildikó a METRO Brand és kommunikációs vezetője és Bősze Ákos, a cég HoReCa üzletágfejlesztési vezetője ünnepel Hermann Zsuzsannával

A Trade magazin csapata a díjátadót követően, a díjátadóval
Kapcsolódó cikkeink
Ismét Kelemen Roland nyerte a Bocuse d’Or magyar döntőjét
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Együttműködési megállapodást írt alá az agrártárca és a Metro Kereskedelmi Kft.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fenntartható gasztronómia
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szomjazók viadala – Kell-e aggódniuk a szeszipar szereplőinek a fogyasztás visszaesése miatt?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megnyílt az Indigo Express az Allee-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Idén is elindul a Nébih KonyhaKontroll online diákvetélkedője
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >