Kiállítói marketing különdíjat kapott a Trade magazin
A Trade magazin elnyerte a Magyar Marketing Szövetség Sirha Budapest 2024 Kiállítás kiállítói marketingdij különdíját.

A díjat Hermann Zsuzsanna ügyvezető-főszerkesztő vette át Dr. Totth Gedeontól, a Budapesti Gazdasági Egyetem intézetvezető, tanszékvezető főiskolai tanárától és Tihanyi Klárától a Hungexpo munkatársától.

A különdíj

A marketing díjat idén a METRO kapta, képünkön Slániczné Molnár Ildikó a METRO Brand és kommunikációs vezetője és Bősze Ákos, a cég HoReCa üzletágfejlesztési vezetője ünnepel Hermann Zsuzsannával

A Trade magazin csapata a díjátadót követően, a díjátadóval
Kapcsolódó cikkeink
A kígyó éve – Gasztronómiai várakozások
Rejtett lehetőségeket, nagy átalakulásokat, bölcs alkalmazkodást ígér a kínai asztrológia…
Tovább olvasom >10 éves az MMSZ Agrár- és Élelmiszer-marketing Tagozat
Jubileumi rendezvénnyel ünnepelte 10 éves évfordulóját a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >Nincs már olyan, hogy olcsó kávé
Bár a kávéárak emelkedésének köszönhetően az ital fogyasztása csökkent, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szallas.hu: a hétvégén a nemzeti ünnep eseményei mellett Eger, Budapest és Gyula a legkeresettebb úti cél
A március 15-ei nemzeti ünnep eseményei mellett népszerű program lesz…
Tovább olvasom >Kanadai kávézó vs. Trump – A nap videója
Adekvát válasz – legalábbis a vendéglátó üzlet szintjén – a…
Tovább olvasom >Gyümölcs és becsületkassza – A nap képe
Jó minőségű gyümölcs, ésszerű választék, „elegáns” kiszerelés és 25 cent…
Tovább olvasom >