Kiállítások és díjak

Szerző: trademagazin Dátum: 2008. 12. 16. 08:00

Nagyon erős marketingértékkel bírnak a különböző nemzetközi szakkiállításokon besöpört díjak, így a cégeknek már csak ezért is érdemes nevezni termékeiket.A francia SIAL kiállításon a SIAL D’Or díjat osztják ki, a zsűriben 29 nemzetközi kereskedelmi szakfolyóirat képviselői vesznek részt. A zsűri által kiválasztott termékek kilenc termékkategóriában mérkőznek meg: sós élelmiszerek, édes élelmiszerek, friss tejtermékek, friss (nem tejjellegű) termékek, sós fagyasztott termékek, édes fagyasztott termékek, alkoholos italok, nem alkoholos italok és bor.
A díjat két kritérium alapján osztják ki: a termék kereskedelmi forgalma a legutóbbi SIAL kiállítás óta és a termék szupermarketek polcain elért elismert sikere. Az összes nevezett terméket a kiállításon lehet megtekinteni.
Az Anuga kiállításon is rengeteg díjat osztanak ki a szervezők (legjobb új brit termék díja, a legjobb hűtött termék díja stb.), sajnos ezek pontos és teljes listáját nem sikerült fellelnünk.
A Biofach kiállítás érdekessége, hogy a nagy sikerre való tekintettel a kiállítók 2009-ben is megismétlik az idei olívaolajdíjat. Az első helyezettet a látogatók szavazata alapján választják ki, vagyis a kiállításra merészkedők megkóstolhatják az azonos tégelyekben lévő mintákat, szavazhatnak, hogy melyik számú termék nyerte el tetszésüket.

Kapcsolódó cikkeink