Kiadványokkal segít a NAK a magyar élelmiszeripari cégeknek belépni a halal és a kóser termékek piacára
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) élelmiszeripari vállalkozások számára készített egy-egy kiadványt, mely a halal és a kóser tanúsítású élelmiszer-előállítás-értékesítés követelményeit mutatja be.
Mind az iszlám, mind a zsidó előírásoknak megfelelően gyártott termékek és szolgáltatások iránt világszerte nagy a kereslet. A világ népességének több mint egyötöde muszlim, valamint világszerte sok millió zsidó vallású fogyasztó él. Mindkét vallás szigorú előírásokat támaszt az élelmiszerek terén. Azon élelmiszer-előállítók, -feldolgozók számára, akik ezen irányokba kívánják bővíteni piacukat, fontos megismerni ezeket a követelményeket, ami által e két célcsoport számára is termelhetnek, előállíthatnak élelmiszert.
A NAK által készített két kiadvány bemutatja a halal valamint a kóser élelmiszerek előállításának alapvető követelményeit, az ismeretanyagot a vállalkozások felhasználhatják a mindennapi munkájuk során. Az előírások ismerete, az elismert szervezetek által tanúsított termékek gyártásának képessége komoly nemzetközi versenyelőnyt jelenthet.
A két kiadvány ingyenesen elérhető a NAK internetes portálján, az alábbi linkeken:
Kapcsolódó cikkeink
Gazdag zöldségkínálattal találkozhatnak a fogyasztók a húsvét előtti időszakban
Bőséges zöldségkínálattal várják a vásárlókat a hazai boltok, a hazai…
Tovább olvasom >Az európai piac több mint felének kiszolgálására is elegendő a magyar tormatermés
A húsvét közeledtével minden évben ugrásszerű növekedésnek indul a különböző…
Tovább olvasom >„Az idei év legfontosabb feladata a tudásátadás” – Interjú Papp Zsolttal, a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara elnökével
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara 2025-ben kiemelt célként tűzte ki az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szétzilált piac, bizonytalan jövő – súlyos következményekkel járhat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Kiderült, melyik a reklámpiac legerősebb hónapja
Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon –…
Tovább olvasom >A GKI 2-2,5%-os gazdasági növekedést vár 2025-ben
A GKI Gazdaságkutató Zrt. 2025-re 2-2,5%-os GDP-növekedést prognosztizál, amely a külpiaci…
Tovább olvasom >