Kiadványokkal segít a NAK a magyar élelmiszeripari cégeknek belépni a halal és a kóser termékek piacára
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) élelmiszeripari vállalkozások számára készített egy-egy kiadványt, mely a halal és a kóser tanúsítású élelmiszer-előállítás-értékesítés követelményeit mutatja be.
Mind az iszlám, mind a zsidó előírásoknak megfelelően gyártott termékek és szolgáltatások iránt világszerte nagy a kereslet. A világ népességének több mint egyötöde muszlim, valamint világszerte sok millió zsidó vallású fogyasztó él. Mindkét vallás szigorú előírásokat támaszt az élelmiszerek terén. Azon élelmiszer-előállítók, -feldolgozók számára, akik ezen irányokba kívánják bővíteni piacukat, fontos megismerni ezeket a követelményeket, ami által e két célcsoport számára is termelhetnek, előállíthatnak élelmiszert.
A NAK által készített két kiadvány bemutatja a halal valamint a kóser élelmiszerek előállításának alapvető követelményeit, az ismeretanyagot a vállalkozások felhasználhatják a mindennapi munkájuk során. Az előírások ismerete, az elismert szervezetek által tanúsított termékek gyártásának képessége komoly nemzetközi versenyelőnyt jelenthet.
A két kiadvány ingyenesen elérhető a NAK internetes portálján, az alábbi linkeken:
Kapcsolódó cikkeink
Sütve, főzve is ízletes a friss magyar csemegekukorica
A csemegekukorica a nyár egyik slágerzöldsége. Kevesen tudják azonban, hogy…
Tovább olvasom >Megmenthető lenne a hazai bogyósgyümölcs-termesztés
Annak ellenére, hogy a fogyasztók és a feldolgozóipar részéről is…
Tovább olvasom >Zöldség-gyümölcs ágazati bulletint készített a FruitVeB és a NAK
Az elmúlt 10 év eredményeit összefoglaló zöldség-gyümölcs ágazati bulletint készített…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >