K&H: a digitális átállásra összpontosít a magyarországi vállalatok többsége
A Magyarországon működő vállalatok többsége a digitális átállásra összpontosít, ma már csupán 34 százalékuk nem tekinti ezt lényeges kihívásnak – közölte a K&H pénteken az MTI-vel.

Fontos az átállás
A K&H innovációs felmérése a legjelentősebb emelkedést a gépi tanulások alkalmazásában mérte, azon belül is főképp a személyre szabott ajánlat-, szolgáltatás- és termékkidolgozásban. Egyre népszerűbb emellett a kockázatelemzési és csalásfelismerő felhasználás, valamint az informatikai integráció. A vállalati innovációk kiemelt területének látszik a járművekbe épített, nyomonkövetésre és teljesítmény- vagy karbantartás-tervezésére használt érzékelők és mérők használata, valamint az arc-, kép- és beszédfelismerés is.
A gépi fordítás egyelőre nem terjed, a mesterséges intelligencia alkalmazásában sem látható érdemi változás, a vásárlók magatartását elemző kamerák és az energiafelhasználást szabályozó okosmérők használata még csökkent is – írták.
A K&H szerint a innovációk térnyerését hátráltatják a gazdasági nehézségek, a cégek ebben a helyzetben inkább a költségeik csökkentésére, működési hatékonyságuk javítására összpontosítanak. Hozzátették, hogy a munkavállalók informatikai képzése továbbra is általános, a belföldi cégek többsége internetet és hordozható eszközöket egyaránt használ a mindennapi munkavégzésben.
A K&H felmérését március 21. és április 11. között készítették 360 közepes méretű és nagyvállalat fenntarthatóságért felelős képviselőjének telefonos megkérdezésével – olvasható a közleményben.
Kapcsolódó cikkeink
K&H: megállíthatatlanok az okoseszközök
Látványosan nőtt a mobilfizetések összege a K&H ügyfelei körében: 2024-ben…
Tovább olvasom >Papa’s Pilar Rum
A Papa’s Pilar egy prémium rummárka, amelyet Ernest Hemingway tiszteletére…
Tovább olvasom >Apenta+ POWER GEL
Az Apenta legújabb innovációja az Apenta+ POWER GEL energiazselé! Természetes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trade marketing, az elengedhetetlen? – Szerelmem a trade marketing – idén is
A Trade Marketing Klub hagyományos, online konferenciája, a Szerelmem a…
Tovább olvasom >Tedd láthatóvá a minőséget! Válaszd a Kiváló Termék védjegyet!
A fogyasztói tudatosság erősödésével nő a kereslet a kiváló minőségű…
Tovább olvasom >Rugalmasabb nyitvatartást sürgetnek a német kereskedelmi szervezetek
Rheinland-Pfalz tartomány ipari és kereskedelmi kamarái, valamint önkormányzati érdekképviseletei rugalmasabb…
Tovább olvasom >