Kézfertőtlenítőt adományozott a dm hátrányos helyzetű térségek iskolásainak
Több, mint 15 000 dm márkás kézfertőtlenítő szert adományozott tavaly decemberben a dm segítő szervezeteknek, hogy hátrányos helyzetben élőket segítsenek a járványhelyzetben.
A dm évek óta aktív a társadalmi felelősségvállalás terén, a támogatási stratégia fókuszában a hátrányos helyzetű családok, gyermekek és az egészséges életmód támogatása áll. Céljuk, hogy saját tevékenységi területükből és kompetenciájukból kiindulva segítsenek. Az elmúlt időszak mindenkinek az életét megnehezítette, a civil szervezetekre a járványhelyzet még nagyobb terhet rótt.
A vírus terjedése elleni védekezéshez az alapvető higiéniai termékek biztosításával tudott leginkább hozzájárulni a drogéria, decemberben ezért több, mint 15 000 dm márkás kézfertőtlenítő gélt adományoztak hátrányos helyzetben élő gyerekek számára. A több, mint 7 millió forint értékű adományból a Magyar Máltai Szeretetszolgálat, a Baptista Szeretetszolgálat, a Katolikus Karitász és az Igazgyöngy Alapítvány is részesült. A segítő szervezetek a hátrányos helyzetű térségekben tanuló iskolásokhoz juttatták el a higiéniai termékeket. A kézfertőtlenítő adományból egy másik sérülékeny csoport tagjait is segítették, a Menhely Alapítvány hajléktalan emberekhez juttatta el az adományt.
Minden civil szervezetnek köszöni a vállalat az áldozatos munkát, amellyel segítettek, hogy ezek az adományok célba juthassanak.
A civil szerveztek segítése mellett a dm kollégák iránti felelőssége is nagy: a járványhelyzet kirobbanása óta arra fókuszálnak, hogy biztosítsák az egészséges munkakörülményeket munkatársaiknak. Kiskereskedelmi láncként a munkavállalóik nagy része az első vonalban dolgozik, így erőforrásaik jelentős részét fordítják az egészségvédelemre, hiszen prioritás a vásárlók és dolgozók védelme.
A dm „Együtt egymásért” név alatt dolgozta ki hosszú távú vállalati felelősségvállalási stratégiáját, amelynek célja, hogy a gazdaság felelős szereplőjeként megtalálják, és felkarolják azokat a társadalmunkat súlyosan érintő problémákat, amelyek megoldásában hatékony segítséget tudnak nyújtani. Az Együtt egymásért név alatt tavaly már négy programot szerveztek meg a gyermekek testi és lelki egészségére fókuszálva. Ezek az Együtt a babákért, a Nap gyermekei, a dm Jótékonysági focitorna és a Giving Friday programok.
Kapcsolódó cikkeink
A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >A dm első alkalommal készített fenntarthatósági jelentést
A dm első alkalommal készített közös fenntarthatósági jelentést a csoport…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >Stabilitás és stratégiai irányváltás a Zwack Unicumnál
Továbbra is a hazai prémium szeszesital-piac meghatározó szereplője a Zwack…
Tovább olvasom >Új nemzetközi partner a Baker McKenzie-nél
A Baker McKenzie 2025. július 1-jével Kovács Benedeket, a budapesti…
Tovább olvasom >