Kézfertőtlenítőt adományozott a dm hátrányos helyzetű térségek iskolásainak
Több, mint 15 000 dm márkás kézfertőtlenítő szert adományozott tavaly decemberben a dm segítő szervezeteknek, hogy hátrányos helyzetben élőket segítsenek a járványhelyzetben.
A dm évek óta aktív a társadalmi felelősségvállalás terén, a támogatási stratégia fókuszában a hátrányos helyzetű családok, gyermekek és az egészséges életmód támogatása áll. Céljuk, hogy saját tevékenységi területükből és kompetenciájukból kiindulva segítsenek. Az elmúlt időszak mindenkinek az életét megnehezítette, a civil szervezetekre a járványhelyzet még nagyobb terhet rótt.
A vírus terjedése elleni védekezéshez az alapvető higiéniai termékek biztosításával tudott leginkább hozzájárulni a drogéria, decemberben ezért több, mint 15 000 dm márkás kézfertőtlenítő gélt adományoztak hátrányos helyzetben élő gyerekek számára. A több, mint 7 millió forint értékű adományból a Magyar Máltai Szeretetszolgálat, a Baptista Szeretetszolgálat, a Katolikus Karitász és az Igazgyöngy Alapítvány is részesült. A segítő szervezetek a hátrányos helyzetű térségekben tanuló iskolásokhoz juttatták el a higiéniai termékeket. A kézfertőtlenítő adományból egy másik sérülékeny csoport tagjait is segítették, a Menhely Alapítvány hajléktalan emberekhez juttatta el az adományt.
Minden civil szervezetnek köszöni a vállalat az áldozatos munkát, amellyel segítettek, hogy ezek az adományok célba juthassanak.
A civil szerveztek segítése mellett a dm kollégák iránti felelőssége is nagy: a járványhelyzet kirobbanása óta arra fókuszálnak, hogy biztosítsák az egészséges munkakörülményeket munkatársaiknak. Kiskereskedelmi láncként a munkavállalóik nagy része az első vonalban dolgozik, így erőforrásaik jelentős részét fordítják az egészségvédelemre, hiszen prioritás a vásárlók és dolgozók védelme.
A dm „Együtt egymásért” név alatt dolgozta ki hosszú távú vállalati felelősségvállalási stratégiáját, amelynek célja, hogy a gazdaság felelős szereplőjeként megtalálják, és felkarolják azokat a társadalmunkat súlyosan érintő problémákat, amelyek megoldásában hatékony segítséget tudnak nyújtani. Az Együtt egymásért név alatt tavaly már négy programot szerveztek meg a gyermekek testi és lelki egészségére fókuszálva. Ezek az Együtt a babákért, a Nap gyermekei, a dm Jótékonysági focitorna és a Giving Friday programok.
Kapcsolódó cikkeink
Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Aznapi gyors házhozszállítási szolgáltatást indít a dm-drogerie markt Bonnban
A német dm-drogerie markt expressz házhozszállítási szolgáltatást indított a német…
Tovább olvasom >A Müller hajszál híján beérte a Rossmannt
A három legnagyobb magyarországi drogérialánc között folytatódik a verseny, ahol…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Tetra Pak bejelentette, hogy Alex Henriksen lesz a kelet-európai régió ügyvezető igazgatója
A Tetra Pak, a világ egyik vezető élelmiszerfeldolgozással és csomagolással…
Tovább olvasom >A hulladék körforgásáról fejlesztett új oktatási modulokat a Coca-Cola Magyarország
A körforgásos gazdaság alapjairól, és a víz, valamint az energia körforgásáról szóló, online tananyag…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >