Kevesebbet költ marketingre a Coca-Cola
Az üditőital óriás a költségek agresszív felülvizsgálatába kezd, 2011-re évi 400-500 millió dollárral csökkentené kiadásait, elsősorban a marketingbüdzsé visszafogásával.A Coca-Cola a jövőben a hosszú
távú, hatékony márkaépítő
aktivitásokra fókuszál, médiamegjelenéseit
nem csökkenti számottevően, de kutatási és
kreatív területeken globális anyagokat használnak
majd.
Muhtar Kent a cég igazgatója
a második negyedéves eredmények alapján
döntött a határozott költségcsökkentésről,
jól lehet az értékesítés 3%-al
nőtt ebben az időszakban, míg a vállalat jövedelmezősége
23%-al csökkent.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >