Kevesebbet költ marketingre a Coca-Cola
Az üditőital óriás a költségek agresszív felülvizsgálatába kezd, 2011-re évi 400-500 millió dollárral csökkentené kiadásait, elsősorban a marketingbüdzsé visszafogásával.A Coca-Cola a jövőben a hosszú
távú, hatékony márkaépítő
aktivitásokra fókuszál, médiamegjelenéseit
nem csökkenti számottevően, de kutatási és
kreatív területeken globális anyagokat használnak
majd.
Muhtar Kent a cég igazgatója
a második negyedéves eredmények alapján
döntött a határozott költségcsökkentésről,
jól lehet az értékesítés 3%-al
nőtt ebben az időszakban, míg a vállalat jövedelmezősége
23%-al csökkent.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >