Kevesebbet költ marketingre a Coca-Cola
Az üditőital óriás a költségek agresszív felülvizsgálatába kezd, 2011-re évi 400-500 millió dollárral csökkentené kiadásait, elsősorban a marketingbüdzsé visszafogásával.A Coca-Cola a jövőben a hosszú
távú, hatékony márkaépítő
aktivitásokra fókuszál, médiamegjelenéseit
nem csökkenti számottevően, de kutatási és
kreatív területeken globális anyagokat használnak
majd.
Muhtar Kent a cég igazgatója
a második negyedéves eredmények alapján
döntött a határozott költségcsökkentésről,
jól lehet az értékesítés 3%-al
nőtt ebben az időszakban, míg a vállalat jövedelmezősége
23%-al csökkent.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A karácsonyfa-vásárlás is digitalizálódik: rohamosan nő az igény az online rendelésre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egyre tudatosabbak a gyerekek: 2025-ben is több mint 8 ezer kisiskolás vett részt az Etesd az Eszed oktatóprogram Kihívásában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fényt és melegséget a nélkülözők karácsonyába: Szeretetvendégség hét napon át, napi 1000 adag meleg étellel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
