Kevesebb, mint félmillió okostelefont adott el az Apple Kínában februárban a koronavírus közepette
Kevesebb, mint félmillió iPhone-t adott el az Apple Kínában februárban. A koronavírus megfelezte az okostelefonok iránti igényt.
Kína nagyon komoly utazási tilalmat vezetett be januárban, és arra szólította fel a kínaiakat, hogy kerüljék a nyilvános helyeket. A szigorítások egész februárban érvényben maradtak.
A mobiltelefon-eladások 54,7 százalékkal csökkentek Kínában februárban: míg tavaly az évnek ugyanebben az időszakában 14 millió telefont vásároltak, addig idén ez a szám mindössze 6,34 millió volt.
Reuters
Kapcsolódó cikkeink
Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >Az AI-ban látják az értékesítés növelésének jövőjét a kínai kereskedők
A kínai e-kereskedelmi szektor egyre nagyobb mértékben alkalmazza a mesterséges…
Tovább olvasom >Egymilliárd dolláros iparággá válhat a közösségi kereskedelem 2028-ra
Egy új tanulmány szerint a közösségi kereskedelmi (social commerce) piac…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >