Kevesebb, mint félmillió okostelefont adott el az Apple Kínában februárban a koronavírus közepette
Kevesebb, mint félmillió iPhone-t adott el az Apple Kínában februárban. A koronavírus megfelezte az okostelefonok iránti igényt.
Kína nagyon komoly utazási tilalmat vezetett be januárban, és arra szólította fel a kínaiakat, hogy kerüljék a nyilvános helyeket. A szigorítások egész februárban érvényben maradtak.
A mobiltelefon-eladások 54,7 százalékkal csökkentek Kínában februárban: míg tavaly az évnek ugyanebben az időszakában 14 millió telefont vásároltak, addig idén ez a szám mindössze 6,34 millió volt.
Reuters
Kapcsolódó cikkeink
100 éves márkákat ad el az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Zwanenberg…
Tovább olvasom >Bezárja sanghaji gyárát a Yakult, átszervezéssel erősítene Kínában
A japán Yakult Honsha Sanghajban működő gyárának bezárásával tenné versenyképesebbé…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >