Kevesebb mint a retailerek 20%-a tudja teljesíteni fenntarhatósági vállalásait
A Boston Consulting Group felmérése szerint a kiskereskedőknek kevesebb, mint egyötöde tudja megvalósítani fenntarthatósági célkitűzésit.
A tanácsadó csoport 37 nagyobb retailert kérdezett meg világszerte, olyanokat, amelyek éves bevétele 1 és 500 milliárd dollár között mozog. Ebből született meg a „A fenntarthatóság a retailszektorban lehetséges – de sok munka van még vele” című jelentés, amelyet a Kiskereskedők Világkongresszusán hoztak nyilvánosságra.
Noha a jelentésből kiderült, hogy a legtöbb retailer érti, hogyan lehet versenyelőnyre szert tenni a fenntarthatóság kiaknázásával, mindez nincs összhangban azzal, hogy hogyan is tervezik mindezt a kiskereskedők elérni.
A megkérdezett cégek közül csak néhány ért el arra a szintre, amelyen már elmondhatták magukról, hogy a fenntarthatóság áll stratégiájuk, döntéshozatalaik és értékteremtésük középpontjában.
Retail Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Átlag alatti a magyaroknál a mesterséges intelligencia használata a munkában
A magyar munkavállalók a globális átlagnál ritkábban alkalmazzák a mesterséges…
Tovább olvasom >30 százalékos kedvezmény kell a sikerhez a Black Friday-on
Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak…
Tovább olvasom >Rövidebb szezon és csökkenő hétköznapi költések befolyásolják az amerikai ünnepi eladásokat
A 2024-es ünnepi szezon az Egyesült Államokban vegyes eredményeket hozhat…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >