Kevesebb mint a retailerek 20%-a tudja teljesíteni fenntarhatósági vállalásait
A Boston Consulting Group felmérése szerint a kiskereskedőknek kevesebb, mint egyötöde tudja megvalósítani fenntarthatósági célkitűzésit.

Nehéz elérni a zöld célokat
A tanácsadó csoport 37 nagyobb retailert kérdezett meg világszerte, olyanokat, amelyek éves bevétele 1 és 500 milliárd dollár között mozog. Ebből született meg a „A fenntarthatóság a retailszektorban lehetséges – de sok munka van még vele” című jelentés, amelyet a Kiskereskedők Világkongresszusán hoztak nyilvánosságra.
Noha a jelentésből kiderült, hogy a legtöbb retailer érti, hogyan lehet versenyelőnyre szert tenni a fenntarthatóság kiaknázásával, mindez nincs összhangban azzal, hogy hogyan is tervezik mindezt a kiskereskedők elérni.
A megkérdezett cégek közül csak néhány ért el arra a szintre, amelyen már elmondhatták magukról, hogy a fenntarthatóság áll stratégiájuk, döntéshozatalaik és értékteremtésük középpontjában.
Retail Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Átlag alatti a magyaroknál a mesterséges intelligencia használata a munkában
A magyar munkavállalók a globális átlagnál ritkábban alkalmazzák a mesterséges…
Tovább olvasom >30 százalékos kedvezmény kell a sikerhez a Black Friday-on
Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak…
Tovább olvasom >Rövidebb szezon és csökkenő hétköznapi költések befolyásolják az amerikai ünnepi eladásokat
A 2024-es ünnepi szezon az Egyesült Államokban vegyes eredményeket hozhat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Flórián László irányítja áprilistól a Praktikert
Új ügyvezető igazgató irányítja 2025. áprilisától a magyar tulajdonú, országos…
Tovább olvasom >A szolgáltatások drágulása hajtja az inflációt – nem az élelmiszerek
Bár a közbeszédben és a kormányzati intézkedések fókuszában továbbra is…
Tovább olvasom >MLBKT: márciusban további fellendülést jelez a BMI
A beszerzésimenedzser-index (BMI) szezonálisan kiigazított márciusi értéke 51,2 – közölte…
Tovább olvasom >