Kevesebb mint a retailerek 20%-a tudja teljesíteni fenntarhatósági vállalásait
A Boston Consulting Group felmérése szerint a kiskereskedőknek kevesebb, mint egyötöde tudja megvalósítani fenntarthatósági célkitűzésit.

Nehéz elérni a zöld célokat
A tanácsadó csoport 37 nagyobb retailert kérdezett meg világszerte, olyanokat, amelyek éves bevétele 1 és 500 milliárd dollár között mozog. Ebből született meg a „A fenntarthatóság a retailszektorban lehetséges – de sok munka van még vele” című jelentés, amelyet a Kiskereskedők Világkongresszusán hoztak nyilvánosságra.
Noha a jelentésből kiderült, hogy a legtöbb retailer érti, hogyan lehet versenyelőnyre szert tenni a fenntarthatóság kiaknázásával, mindez nincs összhangban azzal, hogy hogyan is tervezik mindezt a kiskereskedők elérni.
A megkérdezett cégek közül csak néhány ért el arra a szintre, amelyen már elmondhatták magukról, hogy a fenntarthatóság áll stratégiájuk, döntéshozatalaik és értékteremtésük középpontjában.
Retail Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Az utazás jövője: mesterséges intelligencia válthatja le az utazási irodákat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Átlag alatti a magyaroknál a mesterséges intelligencia használata a munkában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >30 százalékos kedvezmény kell a sikerhez a Black Friday-on
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zuhannak a kávé-árak, nálunk is olcsóbb lehet?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >MMSZ Green Club – kihelyezett ülés a Danone-nál: Fenntartható működés a gyakorlatban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Gyorsabban, zöldebben, okosabban – Ez ma az FMCG-szállítmányozás minimuma
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >