Kevesebb mint a retailerek 20%-a tudja teljesíteni fenntarhatósági vállalásait
A Boston Consulting Group felmérése szerint a kiskereskedőknek kevesebb, mint egyötöde tudja megvalósítani fenntarthatósági célkitűzésit.

Nehéz elérni a zöld célokat
A tanácsadó csoport 37 nagyobb retailert kérdezett meg világszerte, olyanokat, amelyek éves bevétele 1 és 500 milliárd dollár között mozog. Ebből született meg a „A fenntarthatóság a retailszektorban lehetséges – de sok munka van még vele” című jelentés, amelyet a Kiskereskedők Világkongresszusán hoztak nyilvánosságra.
Noha a jelentésből kiderült, hogy a legtöbb retailer érti, hogyan lehet versenyelőnyre szert tenni a fenntarthatóság kiaknázásával, mindez nincs összhangban azzal, hogy hogyan is tervezik mindezt a kiskereskedők elérni.
A megkérdezett cégek közül csak néhány ért el arra a szintre, amelyen már elmondhatták magukról, hogy a fenntarthatóság áll stratégiájuk, döntéshozatalaik és értékteremtésük középpontjában.
Retail Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Az utazás jövője: mesterséges intelligencia válthatja le az utazási irodákat
A turizmus világszerte robbanásszerűen növekszik, különösen Ázsiában, ahol a bővülő…
Tovább olvasom >Átlag alatti a magyaroknál a mesterséges intelligencia használata a munkában
A magyar munkavállalók a globális átlagnál ritkábban alkalmazzák a mesterséges…
Tovább olvasom >30 százalékos kedvezmény kell a sikerhez a Black Friday-on
Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak…
Tovább olvasom >További cikkeink
K&H: a visszapénzes program már a fogakra is figyel
A magyarok fele már igénybe vett magánegészségügyi szolgáltatást az elmúlt…
Tovább olvasom >Nyitott portákkal várják a fogyasztókat a kistermelő
Országszerte kinyitják kapuikat a fogyasztók előtt a hazai kistermelők. A…
Tovább olvasom >Eurostat: 2%-kal bővült az európai jégkrémgyártás 2024-ben
Az Eurostat friss adatai szerint 2024-ben az Európai Unióban 2%-kal,…
Tovább olvasom >