Kevés a kamuoldal Magyarországon
A Scamadviser.com-on keresztül végzett kutatás eredményéről számolt be az Ecommerce Foundation, az Ecommerce Europe tagszervezete.
A scamadviser.com több mint 2,5 millió fogyasztónak segít havonta ellenőrizni, hogy egy weboldal legális vagy átverés. Több mint egymilliárd alkalommal használták már ezt a rendszert a weboldalak valódiságának ellenőrzésére. Ennek az óriási számnak az átlagából az derült ki, hogy a világ weboldalainak 3%-a „kamu” oldal.
Az e-kereskedelemben ez azért fontos, mert itt sok esetben akár közvetlen fizetés is történhet, de emellett ugyanúgy probléma az adathalászat és a kártékony kód terjesztése is. Ami érdekes még, hogy ha országokra bontva nézzük az eredményt, Magyarország kifejezetten előkelő helyen áll, hiszen 95-ös értéket kapott: 126 ezer oldalból mindössze 600 olyan oldalt találtak, amely kevesebb mint 3 pontot ért el, tehát szinte biztos, hogy megtévesztő és/vagy kártékony. //
Kapcsolódó cikkeink
A generált reklámok negatívan befolyásolhatják a fogyasztói percepciót
Az NIQ legújabb kutatása szerint az AI által készített reklámok…
Tovább olvasom >4 egyszerű módszer, amivel mosolyunk egészséges lehet
Világszerte március 20-a a szájápolás világnapja, amelynek célja, hogy ráirányítsa…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kozák Tamás: Az állami árszabályozás nem megoldás az inflációra
A kiskereskedelemben zajló piaci folyamatok egyre inkább reflektorfénybe kerülnek, különösen…
Tovább olvasom >EY-kutatás: a fogyasztói benyomásnak kulcsszerepe van az üzleti sikerben
A fogyasztói benyomás kulcsszerepet játszik az üzleti sikerben, a legtöbb…
Tovább olvasom >myPOS bemutatja a Tap to Pay funkciót iPhone-on Magyarországon
Az Egyesült Királyságban székhellyel rendelkező myPOS fizetési szolgáltató bevezeti a…
Tovább olvasom >