Kevés a kamuoldal Magyarországon
A Scamadviser.com-on keresztül végzett kutatás eredményéről számolt be az Ecommerce Foundation, az Ecommerce Europe tagszervezete.
A scamadviser.com több mint 2,5 millió fogyasztónak segít havonta ellenőrizni, hogy egy weboldal legális vagy átverés. Több mint egymilliárd alkalommal használták már ezt a rendszert a weboldalak valódiságának ellenőrzésére. Ennek az óriási számnak az átlagából az derült ki, hogy a világ weboldalainak 3%-a „kamu” oldal.
Az e-kereskedelemben ez azért fontos, mert itt sok esetben akár közvetlen fizetés is történhet, de emellett ugyanúgy probléma az adathalászat és a kártékony kód terjesztése is. Ami érdekes még, hogy ha országokra bontva nézzük az eredményt, Magyarország kifejezetten előkelő helyen áll, hiszen 95-ös értéket kapott: 126 ezer oldalból mindössze 600 olyan oldalt találtak, amely kevesebb mint 3 pontot ért el, tehát szinte biztos, hogy megtévesztő és/vagy kártékony. //
Kapcsolódó cikkeink
Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >K&H: a szén-dioxid-kibocsátás magától nem csökken
Fenntarthatósági stratégia és konkrét karbonlábnyom-csökkentési tervek híján a magyar vállalatok…
Tovább olvasom >Beruházni tervez a Shein az Egyesült Királyságban
A Reuters szerint a Shein a következő öt évben 211…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >