Kettőn áll a vásár év végén
Akkor tud időben és maradéktalanul teljesíteni a logisztikai partner a decemberi időszakban, ha a szerződött kereskedő jó becsléseket ad a várható csomagszámról, illetve az előírt módon és időre készíti elő a csomagokat az átadásra, hangsúlyozta Ráczné Hegedűs Klára az MPL képviseletében az Ecommerce Hungary augusztusi Meetupján, amelynek középpontjában a logisztika állt.
Előadásában többek között elmondta: az utolsó negyedéves csomagszám másfélszerese, ezen belül pedig december első három hete a kétszerese az év első kilenchavi összesített csomagszámának. A legfrissebb adatok szerint pedig a kézbesítések 30-35%-a már fix pontra (csomagpont vagy automata) történik, ami segíti az időben történő teljesítést, így a webáruházaknak is érdekük a Black Friday és a karácsony időszakában e felé a megoldás felé terelni a vásárlóikat.
A rendezvényen egyebek között egy új platform elindítását is bejelentették: Perényi András, a Webshippy tulajdonosa és vezetője elárulta, hogy szeptember végén várható a Dropshippy, azaz a dropshipping típusú online értékesítést teljes mértékben támogató és automatizáló rendszer átadása. A szakember felhívta a figyelmet: nem mindig az a jó út, ha a meglévő termékeim eladását próbálom növelni a megszerzett célközönségem felé! Vizsgáljam meg, mi az, ami a célközönségemet érdekli, és értékesítsem azt a terméket is. Erre pedig kimondottan egyszerű, költséghatékony és jól skálázható megoldásokat nyújtanak a fullfilment és dropship rendszerek. //
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >30 százalékos kedvezmény kell a sikerhez a Black Friday-on
Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak…
Tovább olvasom >CÖF-CÖKA: a multinacionális cégek a kis falvakat is vegyék fel a kiszállítási portfóliójukba
A Civil Összefogás Fórum (CÖF) – Civil Összefogás Közhasznú Alapítvány…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >