Kettőn áll a vásár év végén
Akkor tud időben és maradéktalanul teljesíteni a logisztikai partner a decemberi időszakban, ha a szerződött kereskedő jó becsléseket ad a várható csomagszámról, illetve az előírt módon és időre készíti elő a csomagokat az átadásra, hangsúlyozta Ráczné Hegedűs Klára az MPL képviseletében az Ecommerce Hungary augusztusi Meetupján, amelynek középpontjában a logisztika állt.
Előadásában többek között elmondta: az utolsó negyedéves csomagszám másfélszerese, ezen belül pedig december első három hete a kétszerese az év első kilenchavi összesített csomagszámának. A legfrissebb adatok szerint pedig a kézbesítések 30-35%-a már fix pontra (csomagpont vagy automata) történik, ami segíti az időben történő teljesítést, így a webáruházaknak is érdekük a Black Friday és a karácsony időszakában e felé a megoldás felé terelni a vásárlóikat.
A rendezvényen egyebek között egy új platform elindítását is bejelentették: Perényi András, a Webshippy tulajdonosa és vezetője elárulta, hogy szeptember végén várható a Dropshippy, azaz a dropshipping típusú online értékesítést teljes mértékben támogató és automatizáló rendszer átadása. A szakember felhívta a figyelmet: nem mindig az a jó út, ha a meglévő termékeim eladását próbálom növelni a megszerzett célközönségem felé! Vizsgáljam meg, mi az, ami a célközönségemet érdekli, és értékesítsem azt a terméket is. Erre pedig kimondottan egyszerű, költséghatékony és jól skálázható megoldásokat nyújtanak a fullfilment és dropship rendszerek. //
Kapcsolódó cikkeink
Royal Mail-lel együttműködve csomagautomatákkal bővíti szolgáltatásait a brit Co-op
A Co-op az első brit kényelmi üzletlánc, amely új csomagautomata-hálózat…
Tovább olvasom >Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Új korszak a házhoz szállításban: átvételi kódot vezet be a GLS
A házhoz szállítás kényelmét és biztonságát egyszerre növeli a GLS…
Tovább olvasom >További cikkeink
„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Brüsszel eljárást indított Magyarország ellen az árréskorlátozások miatt
Két kötelezettségszegési eljárást is indított Magyarország ellen az Európai Bizottság,…
Tovább olvasom >Májusban lassult az éves infláció az euróövezetben és az EU-ban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult az éves…
Tovább olvasom >